Recenze (760)
Taxikář (1976)
Prišla som domov z kina a počúvala som dookola tú skvelú Herrmannovu tému. Silný zážitok a pre mňa nečakaný záver. (Lumiere - 6.12.2017)
Priest (1994)
Cynická babka kuchárka v zástere Meat Is Murder najviac zabila. (Lumiere - Queer Film a Kontext - 11.12.2017)
Wind River (2017)
(Lumiere - 13.12.2017)
Coco (2017)
(Cinema City Bory - predpremiéra, 2D dabing - 17.12.2017)
Zabití posvátného jelena (2017)
(Lumiere - 18.12.2017)
Zapadákov (1971)
(Lumiere - 21.12.2017)
Divoká stvoření jižních krajin (2012)
(Lumiere - 27.12.2017)
Zvětšenina (1966)
(Lumiere - 30.12.2017)
matka! (2017)
Ak má Aronofsky v pláne sfilmovať celú Bibliu, tak to má ešte veľa, veľa materiálu na niekoľko desaťročí. Moje prvé kino roku 2018, divnejší filmový úvod som si asi nemohla vybrať. (Lumiere - 4.1.2018)
Prince: Sign "O" the times (1987) (koncert)
Asi sa zo mňa po pozretí tohto filmu stal fanúšik Princea. Wow. Vedela som, že bol výborný hudobník, čo vedel hrať na všetkom, čoho sa chytil, ale že bol aj taký brutálny tanečník a šoumen. Wow. Kapela prekypujúca charizmou, úžasná tanečníčka Cat, výborná hudba. Celé dobre. Odtancovala som si to na sedadle a bola som naozaj očarená. (Lumiere - Cyklus Music & Film - 17.1.2018)