Recenze (190)
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Kdyby to šlo, dal bych 10. Naprostá kulervoucí KLASIKAAA!!! 🤟 A naprosto geniální muzika.
Poslední hranice (2020)
Tohle Rusové umí.
Nejdelší den (1962)
Nebýt tam John Wayne, americký Meresjev, dal bych možná tři. Jak spojenci válčili s úsměvem na rtech, vtipem a nesmrtelným dudákem. Ach jooo....
Trumbo (2015)
Poučný film, který by se klidně dal aplikovat na dnešní smutné časy jak v naší zemi, tak v celé Evropě.
Drsný chlapík (1983)
Divný film...
Nabídka (2022) (seriál)
5 hvězd používám výhradně na klasiku jako například Twin Peaks..... takže fakt dobrý. A ten sountrack je boží 🤟🎸
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Až uvidím seriál nebo film o Mandelovi, nebo Muhamadu Ali v podání Liama Neesona, nebo Brada Pitta, přihodím hvězdu 😂
Třináct životů (2022)
Toto jsou opravdoví hrdinové. Potapěči, záchranáři, dobrovolníci odvádějící vodu..... Ne ti, kteří jedou do cizí země s puškou v ruce a doma je máme za hrdiny.
eXistenZ (1999)
Docela blbost 🙄. To, že někdo napíše recenzi se spoustou cizích slov ( pasující sám sebe do role filmového znalce ) neznamená, že je to dobrý film. Víc než 3* je mimo realitu.
Oppenheimer (2023)
Film spíš pro americké publikum, nebo pro někoho, kdo se detailně zajímá o tyto záležitosti. Běžný divák podle mě nepřežije první půlku filmu..... což je škoda, jelikož druhá polovina je o dost lepší, s větším spádem, taková "filmovější".