Recenze (5 295)
What Is a Woman? (2022)
Krásny pľuvanec do ksichtu všetkým liberálnym, psychicky narušeným jedincom, ktorým z tej chorej predstavy o záchrane sveta, nakomplet zajebalo.
Tous surveillés - 7 milliards de suspects (2019) (TV film)
Bezpečnosť? Ale za akú cenu?
Zelený rytíř (2021)
Artová, bolestivo nudná, historická nezábava, ktorá chce byť pochmúrne atmosférická, avšak nato by musela mať ďaleko väčšiu odvahu, ako len dookola, nezmyselne tliachať - o ničom ..
The Capture - Season 2 (2022) (série)
Druhá séria nenadväzuje, avšak drží sa nastolenej témy tej prvej o kamerových záznamoch, len akurát, pre tentokrát trochu z iného pohľadu. Komu nevadí prepojenie s politikou a diskreditáciou za účelom získania "niečoho", ten bude spokojný. Mne podobní na rázcestí, budú ohŕňať hubou ako mäsiarsky pes. Po troch epizódach balím, nie je to moja šálka kávy, i keď to vyslovene zlé nebolo. Zbohom aj s batohom ..
The Capture - Season 1 (2019) (série)
Myslel som si, že pôjde o bežné vyšetrovanie zločinu, no nakoniec sa z toho vykľul špionážny thriller. Keď som pochopil, akým smerom sa bude námet uberať, zasekol som sa na rázcestí a chcel som s tým seknúť. Nakoniec ma ale plne ovládla zvedavosť, ako to celé vypáli, no a presne preto tá štvrtá. Kto rád Bourn-novky bez mimoriadne akcie, avšak obľubuje námety o tajných službách, ktoré nie tak celkom hrajú podľa pravidiel, toto je seriál pre neho.
Waco: Příběh tragédie (2018) (TV film)
To, čo Netflix natiahol na viac ako dve hodiny, dokázali iní vtisnúť do 50 minút a treba dodať, že je to ďaleko lepšia “zábava” vo faktoch a informáciách - bez zbytočných sračiek. Jediné, čo sa tu príliš nerieši no rozhodne by sa malo, nakoľko akcia vo Waco je považovaná za jeden z najväčších prešľapov, respektíve nezvládnutých zásahov, je kto vlastne začal strieľať ako prvý a ako došlo k požiaru, ktorý za živa upálil niekoľko desiatok ľudí (75) vrátane detí (25).
Odhalení (1994)
Priemerná krimi na úrovni TV spracovania, ktorá z pohľadu atmosféry nie tak celkom dokázala vyťažiť z nastolenej záhady, no námet ako taký, dostatočne udrží pozornosť diváka do samého záveru ..
Apatykář Melchior: Tajemství tallinského vězně (2022)
Má to televízny “look” ale aj solídnu výpravu. Ja osobne som veľa neočakával, no toto je stráviteľná, Estónska, krimi jednohubka, ktorej absolvovanie nijak neurazí. Námet ako taký, dokáže udržať pozornosť, záver zas prekvapiť, čiže dobrý priemer.
Bostonský škrtič (2023)
Škoda do psej matere. Prvá (hádam aj) polovica solídne navnadila nie len kvôli samotnému príbehu lapačky sériového vraha, no najmä spôsobu, akým je tento námet po režijnej stránke podaný. Fakt dobre atmosféra. Bohužiaľ, odstupom času to padá do dejovej sterilite, ide sa akoby na zotrvačnosť, bez akejkoľvek snahy ešte viac emocionálne zasiahnuť. Ale inak dobré, dobré, to by sme klamali keby povieme, že vyslovene zle ..
11. září: Stín teroru (2021) (TV film)
Iba čistá emócia, pocity a dojmy tých, čo boli v nesprávnu dobu na nesprávnom mieste. Žalúdok stiahnutý ako vecheť, proste tragédia ..