Recenze (5 298)
El habitante incierto (2004)
Film Julias Eyes od tohoto režiséra vo mne vzbudil toľké nadšenie, že očakávania z tohoto snímku boli zrejme priveľké. Nedajú sa absolútne porovnať. Julias Eyes bol originál Nuttelou, žiadna polo čokoláda v piksli z poľských trhov vo Vyšnom Targu. Tento film síce z časti splnil po čom človek prahol, no bohužiaľ, neukázal nič navyše - 65%.
Psych 9 (2010)
Film má svoje chyby, ale kto nič nerobí, nič nepokazí. Nezľaknete sa viac ako tri krát, ale kto má rad filmy kde do poslednej chvíle netuší o čo ide, nepozná pointu - príde si na svoje.
Seed (2007)
Sériový masový vrah sa po udelení trestu smrti na elektrickom kresle vracia zo záhrobia aby sa pomstil všetkým čo ho naň posadili. Nemá zľutovanie s nikým, kto mu skríži cestu. Pomsta bude "sladšia" ako sa na prvý pohľad môže zdať. Ako jeden z mála som nadovšetko spokojný. Vyčíňanie vraha bez milosti, ktorý sa vyžíva v brutalite síce v tomto filme nemá najväčšiu logiku, no nadprirodzený slasher si tento luxus skrátka môže dovoliť. Už úvod na ktorí sa väčšina sťažovala naznačil, že pôjde o iné "kafe". Tí čo sa "posrali", nech im je zem ľahká. Toto je masaker, v ktorom sa muž s maskou vyžíva v tom najkrajšom svetle. Scéna kedy trýzni starú pani na stoličke v kuchyni je neskutočná. Tomu sa povie hranie sa na mačku a myš. Záver ma potešil najviac. No neskončilo to nádherne? - 80%.
V temnotě (2008)
Po zavraždení rodičov utečie desať ročné dievčatko do lesa. Tam sa skrýva a žere ľudí. Kamera ako v Nováckych video novinách a herci ako z doktorky Quinovej. Snáď prvý krát ma tak veľmi španieli sklamali. Aspoň že ich futbalová repre je na vrchole.
Nářek duší (2009)
Dve * za snahu a inak to bolo slabé ako nesca. Ničím nenadchne, ničím dokonca ani nepobúri. Taký film ktorý si nikto nevšimne a zbledne v dave ako váš 5 ročný kabát. Takýchto priemerných filmov máme, ako vyblednutých kabátov - plnú skriňu.
The Collector (2009)
Kradnúť sa neoplatí. Obzvlášť keď prídete v nesprávnu dobu na nesprávne miesto. Navyše keď sa na mieste nachádza niekto kto chce ukradnúť VÁS ..
Paranormal Activity 3 (2011)
Z duchárskeho "remesla" najlepšie dielo, aké kedy bolo natočené. Len ťažko horko sa v mojej mysli tomuto filmu niečo vyrovná. Umiestnený v - top 5
Touha po pomstě (2010)
Títo úchyláci z TWISTED PICTURES to na mňa proste vedia. Pokiaľ ste fanúšikom SAW série tak vás tento snímok určite poteší. Upozorňujem ale, že v tomto filme nejde o žiadneho "skladačkového" vraha. Ide tu o krásnu pomstu a uľavenie si na duši za pomoci kadejakých šikovných pomocných. Záverečné rozuzlenie pre vás bude šokom - 75%
Valdemarův odkaz - Přízrak z minulosti (2010)
Pozrel som si to len kvôli tomu že som videl jednotku. Jednotka bola slabá a toto je ešte slabší čajík. V jednotke málo nepätia a tu už skoro vôbec nič. Tá jedna * len kvôli záverečnej oblude.
Valdemarův odkaz (2010)
Slušný začiatok, spiace jadro, slušný koniec. Pekný barák. Málo scén z napätím, preto nie viac ako 2 *. Ale strata času to nebola! Keď nie je čo kuknúť, toto až tak nesklame. Viac sa zľaknete svojho odrazu v zrkadle.