Recenze (15 752)
San Antonio (2004)
Komplet to zhorelo v kinach, pozeram, navyse Francuzska kinematografia uz nie je to, co byvala, pomaly ale iste odumiera .... 0 %
Budím se s křikem (1941)
Tuctova hollywoodska kraska je pre mna Betty Grable - a stale tvrdim, ze nemala herecky talent Glorie Swanson, a ani Grety Garbo. Noir je to vsak fajny, s poctivymi kulisami, vysperkovanymi dialogmi, trochu zamrzi chybajuca akcia a exteriery - exterierov je tu zufalo malo. Pomerne neznamy reziser H. Bruce Humberstone /Zazracny muz 1945/ sa ukazal ako schopny filmar : 83 %
Petrolejářky (1971)
BB a CC su naprosto vyborne, dobre za sa nechali ukecat na western. Nevidi sa mi kombinacia western a komedia, tu to vynimocne funguje : 70 %
Svátek divočiny (1976)
Frederik Rossif je pre mna neznamy reziser, a toto je moj prvy film od neho- hlavne o faune. kto ma rad faunu, nech si to pozrie : 77 %
A coeur joie (1967)
Film o BB a pre BB - dost velka nuda : 30 %
Kirikou (1998)
Kirikou - africky animizmus v plnej nahote Hm pre mna nic moc, asi preto lebo sa vyznam v afrikanistike : 45 %
Domů na Vánoce (2010)
Chce to byt alternativou, ako konecne asi najsmutnejsi vianocny film aky som videl : 50 %
Náhradnice (2011)
Len taka spolocenska konzervacka, dost sa riesia vztahy, ale pohoda : 55 %
Otěže na krku (1961)
Genialna BB uz mala dobre rozbehnutu karieru, prave vdaka filmom ako je tento : 95 %
Drahá Brigitto (1965)
Uz len priemerny James Stewart, rovnako aj inokedy vynikajuca BB asimala film na ahkua casto az prehravala ... nic vynimocne ani po X rokoch : 62 %