Recenze (2 164)
Mejdan v Las Vegas (2008)
Kutcher se tu dá vystát a na Cameron se dá dívat úplně vždycky a i tenhle film jasně táhne. Jako nenáročná oddechovka fajn.
Hořící keř (2013) (TV film)
Skvělý a velmi hodnotý počin, který především v první seriálové části, která ještě o třídu ty dvě zbývající převyšuje, vytváří jedno z nejsilnějších děl mapujících naše národní dějiny.
První rytíř (1995)
Příjemná oddychová romanitka. Gereovi to i v historickém prostředí sedlo.
Území mrazu (2013)
Na zajímavém a navíc skutečném příběhu je vystavěn tenhle vcelku průměrný krimifilm, který nicméně díky ústředním postavám a závěru přece jen trochu vybočuje.
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Viděno naživo z první řady. Skvělá směsice zábavy, filozofie a Duškových schopností.
Hon (2012)
Velmi silný film, který mohl být ještě silnější pokud by racionální podklad příběhu stál na pevnějších základech.
Dead Island (2011)
I zombie animace může krásně hřát u srdce! :-)
Pravdivé lži (1994)
Především první polovinu zbožňuju ale i ta druhá má výbornou kvalitu. Film se skvělě a trochu odlišně namíchanou akcí s humorem než bývá zvykem, na akčňák s trochu delší stopáží, která přesto po celou dobu skvěle klape.
JFK (1991)
V první řadě spičková fimařina hned s několika opravdu labužnickými úseky a v té druhé strhující kontroverzní konspirační výprava s kterou si Stone vyhrál do nejtitěrnějších detailů. Best political drama ever.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Hodně sympatická stylovka, která je nad věcí. 4,5*