Recenze (445)
Propast (1989)
Šmarjapanno, proč se film se skvělou atmosférou, prostředím a nápadem musí ve tříčtvrtině zlomit na dementní klišé: "áh, bože, on umře! Ó, miluju tě! " Přitom tam je silná látka na zpracování, oni ji ale stejně musí zaplácat dojemnými kecy. Za ten konec přes tři * nemůžu, zkazilo mi to celý dojem, ovšem za první tři čtvtiny je to na jedničku.
Zloděj životů (2004)
Kdysi jsem to už viděla a úplně na to zapomněla, nyní to někdo pustil a mě to sice bylo trochu povědomé, ale stejně jsem si vůbec nic z toho znovu nevybavila. Už tohle vypovídá o filmu - nezapamatovatelný a nezajímavý. K tomu naprosto dementní konec...a takové ty obvyklé věci.
Star Trek III: Pátrání po Spockovi (1984)
Taková nijaká výplňová vata, ale já ráda viděla znovu své hrdiny, i když většina pomalu sahala po důchodovém věku.
Je třeba zabít Sekala (1998)
Jeden z nejkvalitnějších novějších 'větších' českých filmů.
Hartova válka (2002)
Americká nuda v kulisách "německého zajateckého tábora". Šlo by to tak do půlky, ale jakmile nastoupí černoši, celý film padá do klišovitého hnoje. K tomu ještě ten příšerný konec, kdy se tam všichni předhánějí v šlechetnosti a hrdinství. Velebnosti, du blejt.
Bitva o planetu Terra 3D (2007)
Není to tak naivní a přehnaně laskavé, jako animáky podobného druhu (spoiler: nechají zabít hlavního mužského hrdinu, týjo!). Za to velké plus, i jinak je to ale velmi příjemná věcička.
Spawn (1997)
Těšila jsem se na béčkovou, chutně klišovitou, komixovou jízdu. Klišé to sice je, ale rozhodně ne chutné. Příšerný triky by mi byly vcelku ukradený, kdyby to ostatní kolem aspoň za něco stálo. Jenže ona je to jenom trapnost a amatérismus.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Taková průměrná příjemná normálka.
Pán Domu (2005)
Aneb jak jsou vlastně ty slepicoidní rostleskávačky super. U těhlech věcí se nikdy neodreaguju, naopak mě pořádně bolí hlava. Smysl natáčení tohohle druhu filmů mi uniká.
Tron (1982)
Už za ten nápad, zosobnit počítačové programy a procesy! (Daleko lepším a trefnějším způsobem, než to později předvedl třeba Matrix.) Škoda toho příběhu.