Recenze (36)
Muži v černém 3 (2012)
Rozhodně povedené pokračování mužů v černém. Po celý film jsem se bavil.
Westernstory (2011)
Jak mohl někdo natočit tokovýto film, to je mi záhadou. Totální odpad!
Johnny English se vrací (2011)
Tak já jsem se při tomto filmu přezevšechno pobavil. 4*
Kovbojové a vetřelci (2011)
Mě se tenhle film prostě líbil. Po delší době opět nějaký film u kterého jsem se bavil od začátku do konce a i když ke konci už to nebylo ono, tak u mě 5*
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
V celku povedená rodinná komedie, sice ničím vyjímečná ale zabaví.
Zrození Planety opic (2011)
Nakonec pěkný film během kterého jsem se bavil a který příjemně překvapil.
Transformers 3 (2011)
Tak Transformers nezklamali skvělá zábava a podívaná, akční scény v HD, no prostě krása, až na ten příběh, který nebyl nic moc, vtípky pobavili, bitky v hdéčku krása pro oči, ale prostě ten příběh to už nebylo ono...
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Už to není ono. Pobavil jsem se a odpočinul při sledování ale to je tak asi všechno.
Rio (2011)
Tak nic moc, spíše taková oddechovka.
Expozitura (2009) (seriál)
Tak tohle je jediný český seriál který mě zaujal. Po první epizodě to na českou tvorbu vypadá zatim dost dobře, tak doufám, že to v dalších epizodách nezkazí.