Recenze (239)
Saw 3 (2006)
43. To je počet minut, který jsem sledoval Saw 3. Už dopředu jsem věděl, že je to hodně špatný film. Tak snad ze zvědavosti. Strašně dlouho jsem neviděl něco tak neuvěřitelně stupidního a nevkusného.
Skutečná fikce (2000)
7/10 Myslím, že mě čeká zajímavá cesta ke Ki-dukovým počátkům. Znám totiž jen jeho novější snímky. Nějak takto si představuji "skutečnou fikci".
Pinpon (2002)
8/10 Velice pozitivně hodnotím to, že i když jde především o jedno velké morální ponaučení, je podáno důstojně a citlivě. Však všichni máme rádi hrdiny a hlavně ty, kteří dají všechno všanc.
Kámoš (2003)
7/10 Jsou filmy dobré, špatné, vyloženě špatné, geniální a potom musím zavést novou škatulku a to filmy, které mají od každého trochu. Teď tedy jen záleží, co u vás převáží. Víte, tady tak často zmiňovaná sentimentalita má taky něco do sebe. Ale ubrat ji a nepřekombinovat tak strašně děj, mohlo to být ještě lepší.
Revizoři (2003)
7/10 V současné době značně preferuji evropské filmy. Není divu, že když byla možnost, zavítal jsem i do maďarské kinematografie. Žádný podobný film neznám a to jsem jich už hezkou řádku viděl. Samozřejmě, že to člověk musí brát s nadsázkou, protože takto se jeví maďarské podzemí jako "divoký východ", kde revizora dělá jen úplný šílenec. Značně mi tady nesedí přízvisko komedie. Osobně jsem u sledování neměl ani náznak úsměvu. Bezesporu se začíná v osobě Nimróda Antala blýskat na lepší časy.
Válka Roseových (1989)
5/10 Film ve kterém se svým hodnocením nejvíce liším od průměru ČSFD. Nevím jaký podíl na tom má český dabíng, ale i tak.....
Moje léto lásky (2004)
6/10 Celkem čitelná zápletka, kterou zachránil konec. Ale jinak to je vážně dobrý film s příjemnými hereckými výkony hlavních hrdinek. Malinko mi to připomíná, na toto téma nepřekonatelný film, Láska je láska.
Vetřelci (1986)
9/10 Není to zas až tak dávno, co jsem s Rawenem diskutoval na téma nejlepší akční film. Oba jsem se dokonale shodli a zazněly dva návrhy. Vetřelci a T2. Ale srovnání je těžké. Spíše bych podotknul, že se jakoby doplňují. Vetřelci natočil Cameron jako drsnou podívanou s výbornou hororovou atmosférou. T2 je zase z jiného úhlu. U toho se člověk i baví a ne jen bojí. Osobně upřednostňují právě T2, ale těžko říct....
Byl jsem při tom (1979)
10/10 Výborná komedie, která se nesnaží být vtipná za každou cenu. A právě tento přístup z ní udělal to co je. P.S. Za povšimnutí stojí závěrečná scéna.......Záhy jsem to zhlédnul ještě jednou a je to ještě lepší.
Dexter (2006) (seriál)
8/10 Je to až k nevíře, kolik v poslední době vzniká dobrých seriálů. Už teď mi nestačí prsty na obou rukách. Co za tím vězí? Takovou otázku si určitě nekladu jenom já......Přítomnost a budoucnost budou přát originalitě a neotřelým nápadům, což Dexter bezpochyby splňuje do puntíku. Zpočátku mě strašně štvala některá nelogická místa. Později jsem nějak sám usoudil, že to byl záměr tvůrců. Někdy až "mrazivá" atmosféra, která se s přibývajícím časem stupňuje. Mé začátky byly hodně skeptické. Budiž mi prominuto.