Recenze (876)
Wallace a Gromit: Úžasné vynálezy (2002)
Natočit minifilmy o Wallaceových vynálezech byl bezva nápad. Jeho vynálezy jsou totiž geniální. A Gromita mám čím dál raději, ta jeho odevzdanost, když se nějaký vynález pokazí, mě vždycky pobaví. A malá zajímavost: snad v každém díle se objeví zmínka o sýru :)
Kočkopes (1998) (seriál)
Tenhle seriál mě v dětství nějak nechytl, ale stejně jsem ho sledovala. Takže z nostalgie, tři hvězdičky.
Probudím se včera (2012)
Tomuhle filmu nejvíc škodí to, že tvůrci použili prvky sci-fi. Ty jsou totiž děsný (nedomyšlený, místy nesmyslný a občas vyloženě nelogický). Ale Jirka Mádl všechny kolapsy zachraňuje, takže jsem se přestal vztekat nad stupiditou sci-fi zápletky a začala se bavit. Nakonec jedna z lepších českých komedií. A to je ode mě nějaká pochvala ;)
Krakonoš a švec (1975)
Nejlepší byl začátek, kdy chudák ženská trpí. Ne že bych jí to přála, ale ta loutka hrála tak realisticky :D A trest se mi taky líbil. Stejně tak, že ševcová dala tomu svýmu strašákovi další šanci.
Krakonoš a škola (1982)
V tomhle dílu chyběla nějaká povedená drobnost, nad kterou bych se usmála/zavrtěla hlavou/ zamyslela. Ale pořád je to skvělá pohádka.
Neříkejte mamince, že pečovatelka zemřela (1991)
Taková zapomenutelná moralita na sobotní dopoledne, ideální je u filmů tohoto typu (osobně jim říkám nudné komedie) dělat ještě vedlejší činnost - žehlit, hrát si s kočkou nebo lehce dřímat...pak se to dá přežít a neznechutit si zbytek dne. Nebo vypněte tv.
Ožralý Štědrý večer (2011)
Možná jsem nepochopila nějaký dovádivý a vzletný humor totohle vánočního minifilmu. Nebo je to prostě trapná blbost. Ale proč (PROČ?) v tom hrají Ryan, Eva a Jim?
Diagnóza Werich (2011)
Díky otevřeně přiznanému "hraní si na Wericha" se mi tahle agitka o třídění odpadu moc líbila. A Werichova dikce byla napodobena opravdu mistrně.
Stvořeni pro lásku (2000)
Poetické rozjímání nad smutným osudem osamělých manželů. Paní Chanová byla nádherná a její šaty snad ještě krásnější. Závěrečná půlhodina byla už trochu moc melodramatická, ale naštěstí jemný příběh nesklouzl do klišé.
Nauka o snech (2006)
Film je nabitý nápady a originalitou, děj sice trochu pokulhává, ale Gael García Bernal je moc roztomilý a má miloučký mexický přízvuk. Moc se mi líbilo úvodní vaření snů a byt Charlotte Gainsbourg. A vlastně celý film.