Recenze (8 460)
Dávka štěstí (2019)
Zajímavé, smutne ale přesto pro mě nezaživné, zvláštní film, neuměl víc zaujmout nebo oslnit.
Red Notice (2021)
Dobře propletene a zábavné, akční nářez a skvěle herecké obsazení a hlavně super příběh. Bavil jsem se skvěle, takový lovci pokladu.
Chyby (2021)
Byla to pro mě těžká p..... tak kdyby udělala chybu no a, byla atraktivní a měla normalne žít a ne skončit z takovým sr..... No nevím námět dobrý herečka super ale vše okolo už ted s hodně špatně vymyšlené a nepovedené.
Temný dům (2020)
Vytáhne ji to někdo že zadku, to byl pohled, jemný nádech hororu, slabší atmosféra e zajímavé místo. Příběh mě moc nezaujal a herci už vůbec, slabší kousek.
Vzkaz na zdi záchodků (2020)
Takový zvláštní film, příběh jenž mě neohromil, mitns herecké obsazení a nebo načasování, nevím ale obyčejně jednoduchý jemně smutný film.
Jako kůl v plotě (2021)
Ze šlo o gay nevadilo, ale ten příběh, bez špetky humoru, bez zábavy, duch vánoc tam snad ani nebyl, hrozná nuda.
Zasněžené Vánoce (2017) (TV film)
Nejlepší je když sněží a je modré nebe, a nebo vlézt někam do domečku a chválit stavbu a ne dokonalou vánoční výzdobu. No trocha chyb udělala film nedokonalý. Herci slušní a příběh pěkný, vánoční atmosféra pěkná, na pár malých nedostatků hodně pěkný film.
Vánoce pod hvězdami (2020) (TV film)
Neměly by takové filmy točit, vánoce a tenhle film nejde dohromady. Herci a příběh otřesni, klasický tv film, nuda.
Normální víkend (2020)
Je pravda že do trojky se to dobře rozjíždělo, super hlášky a slušná zábava, pak přišla trojka a blbé keci okolo a kouzlo příjemné komedie upadlo, takže slabší ale slušná podívaná. Trojka je zpestření života.
Space Jam: Nový začátek (2021)
No začátek pravda mě to moc nenadchlo, ale pak se to rozjelo v šílený příběh a šílený basket. No nakonec se dvojka povedlo a já si to užil, příjemná zábava.