Recenze (8 460)
Bolero (2004)
No klasika od našich co víc čekat normál krimi pohoda nic extra.
Dellamorte Dellamore (1994)
No nevím takový neobyčejný film, který mě sice moc neřekl ale budiž dalo se to přežít.
Cesta do fantazie (2001)
Nečekaně povedená věc.
Robot Chicken (2005) (seriál)
Nezkutečná blbost ale zároveň nezkutečná zabijácká záležitost, to prostě dnes je možné vše.
Jappeloup (2013)
Koně ala dostihy v pohodě film nebolelo to ale ani moc nepřesvědčilo prostě v klidu.
Běž, chlapče, běž (2013)
Příběh chlapce a války no čekal jsem už podle skutečnosti silnější a záživnější drama,no aspoň pěkně natočene.
Enragés (2015)
Franck se tam prostě nehodil on je spíš na komedie tohle mu nějak nesedlo, samotny film je v pohodě neustála střelba a pořád se i něco děje ale tenhke akční film neumí být víc záživnější no což je škoda je jednoduchý. Herci jsou v pohodě a hudba je best a konec zapůsobil nejvíc pohodový film hodně ale mohla to být větší řezba.
Chappie (2015)
Skvělé povedlo se nezkutečně hodně, robot je zabiják a já jsem si ho strašně oblíbil, příběh je skvělý hudba v pohodě herci super prostě musím chválit.
Elektrické děti (2012)
Normál naboženství, nebavilo neuspokojilo prostě nuda, herci nic moc.
Osmá třída (2018)
Ne fakt mě její život na škole nebaví nuda a hrůza zároveň.