Recenze (8 460)
Bláznivá pětka (2016)
Nezkutečná dobrá banda, jejich životy nečekané komplikace a hlavně pro mě spousta humoru a vtipu, já jsem se fakt nezkutečně dobře bavil šílenci co chtějí bydlet a do toho nic se prostě nedaří.
Komorná (2016)
Čekal jsem zase blbost něco co se mi fakt líbit nebude no ve finále dost slušná tvorba.
Semestr (2016) (seriál)
Bože to zas něco bylo no nepovedené úplně ve všem prostě nic moc teda.
Nepolíbená (1999)
Drew je prostě best herečka a tady se sice snažila hrát co nejlíp ale samotný film není už tak zajímavý klasická teen komedie aspoň se slušnými herci.
Vánoční příběh (1983)
No vánoce mají být mnohem lépe zpracovaný než tahle nuda co neumí vůbec nic nabídnout.
Demolice (2015)
Těžká nuda po tragédii fakt nuda.
Rozum a cit (1995)
No nevím teda, dob budiž ale herci mě nepřesvědčily no celkem nic moc.
Princezna a žabák (2009)
Kresba je v pohodě a příběh známy a na pohádku se slušně kouká no ale přeci nic extra jsem nedostal.
Errementari (2017)
Temný a hodně zvláštní film, prostředí se mi celkem líbilo a příběh nebyl zly a někdy jsem se u kupodivu zlek ale celkově film je tak na jednou kouknutí, pekelník byl dobře zpracován a nejlepší na filmu.
Shelby (2014)
Kolik tady bylo různých psích filmu, a tady ještě takzvaný vánoční zázrak no celkem nic moc ale dalo se zvládnout.