Recenze (8 460)
Jurské bojiště (2008) (seriál)
Je to skvělá podívana, jedná se spíše o vyprávění než o různe scény Dinosauru protože nejsou pěkné ale to tady vůbec nevadí spiše zajimavost jejich života je důležitá, takže super.
Skutečné příběhy únosů (2017) (seriál)
Zatím dobře zajímavé loupeže hold i štěstí měli.
Tropická bouře (2008)
Válečné komediální podívání které fakt nemusím, na pár dobrých momentu a scén je to úplně zkažené téma.
Sonny Liston: Těžká váha (2008)
Nic moc šampione.
Oko (2008)
Jessica zahrála super a tenhle Americký povedený oko horor s velmi dobrým příběhem a super atmosférou byl výborný.
Red 2 (2013)
Já jsem dostal další dávku super podívané v plné akční parádě.
Red (2010)
Akční dělo nářez prostě jsou filmy předem dané co jsou super a jsou zase co jsou nuda, což tady je spokojenost snad všude.
Zavražděné děti (2006)
Prostě vždycky hledám aspoň kousek dobra čehokoliv aby sem byl spokojený a nedával vyloženě odpad!
Třetí princ (1982)
Adrpach a film nic moc.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Skvělá další bomba v animovaném světě.