Recenze (3 504)
Stud (2011)
Fantasticky zahraté ... Fassbenderovi som všetko zožrala!
Ten kluk (2007)
Parádna vec, nič povrchné. Garfield neskutočný a Mullan? ... jeho hlas by som dokázala počúvať stále. Film mal pomalé tempo a koniec mi preto pripadal prirýchly.
Úkryt (2011)
Výborné ... stále som čakala, že čo bude. Aj som sa bála, aj slza mi vypadla, aj som mu fandila. A Shannon a Chastain hrali skvelo.
La cara oculta (2011)
Zo začiatku som sa čudovala takému vysokému hodnoteniu, a ešte aj Fabiana mi bola nesmierne nesympatická ... no ale potom, zhruba od polovičky, ma to ohromne chytilo. Fakt dobrý nápad.
The Loved Ones (2009)
Božinku ... ja som si neprečítala, že je to horor. Len o čom to zhruba je a čakala som taký trhlý film. No ale bol parádne trhlý. Horory ja nepozerám, z tých kde je kopec krvi mi je do smiechu a pri ostatných sa bojím, tak to radšej nepozerám, ale totoK ... Xavier neskutočný fešák a Robin výborná a muzika tiež.
Stoker (2013)
Park je nesporne veľký talent, Wasikowska takýmto tempom bude za chvíľu moja naj herečka ... muzika výborná, mierne pomalšie tempo. Určite si to pozriem ešte raz ...
Hon (2012)
Dnes v studenom filmovom klube studené Dánsko. Výborný film. Výborný Mads. Výborný koniec. 4,5*
Zamrzlá země (2005)
Neskutočná depresia razí z toho filmu ... odporúčam.
Jednoduchý plán (1998)
Vraj jednoduchý plán ... ten sa tak zamotával a ja s ním ... som si myslela, že sa mi o tom bude aj snívať ... kniha musela byť tiež výborná a Thorntona je neznášam, ale tu bol excelentný.
Dokonalý smysl (2011)
Tak toto sa mi ešte asi nestalo.... zo začiatku som nechápala tých 76 percent a bola som sklamaná, lebo som čakala niečo úplne iné ... a potom v 20-tej minúte sa všetko otočilo. Výborné to bolo. Všetko ... muzika, ten nápad , koniec, Evin hlas, a Ewana som v poslednej dobe nejako nemusela, ale tu bol výborný ... scéna vo vani a posledná, keď sa hľadali ... jedným slovom PERFECT!