Recenze (3 497)
Holka z města (2009)
Keď si potrebujete oddýchnuť a vypnúť, tento film je celkom fajn voľba. Renée v ňom vyzerá ako vosková figurína.
Michael (2011)
Hlavne nenápadne ... veľmi dobre natočené.
Tore tančí (2013)
Nestačí mať v rukách šokujúci, a tým pádom zaujímavý príbeh, aby vznikol dobrý film o tom, čoho všetkého je (nie je) človek schopný. Treba to aj dobre natočiť a hlavne zahrať. A to je aj prípad tohto filmu, lebo Katrin to zvládla na jednotku a Julius bol vynikajúci Tore.
Smutný kluk (1997)
Je ťažké vyrastať v rodine, kde to dospelí nemajú v hlave v poriadku ... nie zlý film a Ryan veľmi presvedčivý.
Obviněný (2005)
Napísané, natočené, a predovšetkým zahraté na jednotku ... netreba ani nič viac písať, človek človeku dokáže jedným činom, jednou vetou úplne zmeniť život.
Boy (2010)
Taika Waititi má za tento počin odo mňa plný počet hviezd ... jednoduchý film, kopec parádnych momentov, deti hrali výborne, štýlové handry a tančeky ... zabavila som sa, odporúčam!
P.K. (2014)
Keď sa z hmly vynoril Aamir Khan, tak som prevrátila očami. Keď zanôtili prvú pesničku, prevrátila som očami druhý raz. Tretí raz, keď som sa pozrela na stopáž filmu. Do polovičky sa to dalo v pohode pozerať, ale od polovičky to bolo fantastické. A na konci ma to chytilo tak, že dávam 5 hviezd. Dostali ma ... no a čo.
Muž bez minulosti (2002)
Neskutočne optimistická záležitosť ... výborné!
Birdman (2014)
Už prvých desať minút filmu bolo výborných ... a tak to zostalo až do konca. Keaton famózny!
Goro, bílý pes (1980) (seriál)
keď Goro, tak toto .. https://www.youtube.com/watch?v=lqot4XT59II