Recenze (3 497)
Dohonit vítr (2013)
Príjemný ľudský príbeh so zaujímavými postavičkami (počnúc dedom a končiac predavačkou - kamarátkou Anny), natočený v nádhernom, fotogenickom prostredí Trøndelag.
Do tvých rukou (2004)
Veľmi dobrý film ... možno prirýchly koniec, ale naozaj dobrý film. Odporúčam!
První Píseň (2014)
Výborná muzika a sympatický Flynn ... film nie je bohviečo, ale mňa niečim opantal. 3,5*
Nuda v Brně (2003)
Nuda v Brně nie je žiadna nuda ... výborný film!
Stíny v ráji (1986)
Film o obyčajných životoch obyčajných ľudí, ktorý vôbec nie je obyčajný. Ani slovo navyše, na Kati Outinen by som sa dokázala pozerať stále, Matti Pellonpää, keď sa vyčesal bol riadny štramák a nie je nad to, mať skvelého priateľa.
71 (2014)
Tak tento sympatický mladík je ten nechutný grázel z Jazera smrti? To ako vážne? Šikovný chlapec. Celkom napínavý film, nenudila som sa.
Odplata (2008)
Takmer obyčajný príbeh, ale výborne natočený ... pomalé tempo a výber hercov dokonalý ... no a Johannesov Alex ... nemám slov. Fakt dobré.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Tak sme si dali s dcérou túto divočinku v kine ako meninový darček. Celkom dobrá voľba. Zabavili sme sa, nenudili sme sa a niektoré momenty a scény naozaj super ... herci presvedčiví, hudba výborná ... mňa najviac bavil Samuel a to jeho šušľanie a dcéru najviac bavil Taron ... vraj fešák. Slušná zábava.
Touha po moci (2014)
Film mal pomalé tempo, rýchly koniec, výbornú výpravu, kostýmy, Cooper a Ifans celkom v pohode, ale Lawrence mi to tentokrát celé kazila ... akoby nehrala, ale sa na niečo hrala, nemôžem si pomôcť.
Stigmata (1999)
Zbožňujem scény, kde Frankie nehovorí svojim hlasom, ale hlasom toho starého pánka. Pre mňa neskutočná atmosféra, bavilo ma veľmi a v čase videnia tohto filmu som bola veľký fanúšik Byrneho.