Recenze (3 497)
Anny (2020)
Na Helenu T. celkom priemerný dokument .. škoda.
47 metrů (2017)
Tá klietka a celý ten systém s navijákom od začiatku vyzerali podozrivo. Čo už. Film je síce trošku predvídateľný, ale celkom napínavý .. no a ja som to sledovala dabované, takže otras.
Cesta bez návratu (2017)
Som si myslela, že vo väzení Arnold stretne Sylvestra, dajú dohromady nejaký plán úteku a ... ništ. Srandujem. Osobne mi film nevadil, až na herecký výkon samotného Arnolda. Bohužiaľ.
Jabka (2020)
Zaujímavý nápad, fajn pointa a mne sedelo aj spracovanie (pomalé tempo mi nevadilo) .. len na grécku divnú vlnu to bolo málo divné. Nevadí, nabudúce.
Stánek s polibky 3 (2021)
Čo je veľa to je moc .. hádam už dotočili, lebo aj táto trojka už radšej nemusela existovať.
Zprávy ze světa (2020)
Tom a Helena mi dohromady pasovali a bavili ma, tým pádom ma bavil aj film. 3,5*
Au bout des doigts (2018)
Príjemný film pre celú rodinu, ktorý ničím neurazí. Dosť predvídateľný, bez prekvapenia, skrátka podľa šablóny na takéto filmy. Ale na druhej strane krása .. presne takúto dávku klasického klavíra som potrebovala. Vďaka.
Tenet (2020)
Nápad dobrý. Zaujalo hneď na začiatku a nenudilo až do konca .. to, že som tomu trošku nerozumela a miestami sa strácala, mi vôbec nevadilo. Aj to, že Washington bol Debicki po pazuchu, mi časom prestalo klať oči. Pattinson a Branagh výborní. 3,5*
Můj soused Totoro (1988)
Obyčajno-neobyčajné, smutno-veselé, určite dobrodružné a nádherne nakreslené. Hudba príjemná a malá Mei zábavne uvrieskaná. Páčilo sa mi.
Ďábel (2020)
Temné, ponuré, bezútešné, ale skvelo vyrozprávané. Škoda, že som najprv nesiahla po knihe.