Recenze (3 495)
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Tomuto humoru ja asi nerozumiem.
Poslední tvář (2016)
Hlboká poklona všetkým lekárom bez hraníc, ale aj napriek tomu je film nezáživný, dlhý a chaotický ... ale Javierovi hovorím áno. Vždy. 2,5*
Správní chlapi (2016)
Tí dvaja boli fakt správna dvojka, nemám výhrady. Niektoré hlášky vydarené, ale miestami ma to uspávalo. Muziky mohlo byť viac. 3,5*
Ansel Elgort - Thief (2017) (hudební videoklip)
Strašný macherko ten Ansel, ale mám rada tento song.
Madam služebná (2017)
Veľmi pekný vizuál, uchu lahodiaca muzika, herecky slušné, príbeh .. no taký, nenáročný. Rossy de Palma ale fantastická. Ako mladá žaba som si ju vystrihla z časopisu a nalepila do skrine. Nemala som tušenie kto to je, a že existuje nejaký Almodóvar, ale fascinovala ma jej tvár. 2,5*
Raz, dva, tři (1961)
Miláčku, žádna žena by neměla mít dva norkové kožichy, dokud každá žena nebude mít jeden. alebo Stihnu to za chvilku. Vezmu si jen šachy, košily a dvě stě knih. ... keď na scénu prišiel Otto, konečne to začalo mať grády. Výborné hlášky, slušný spád.
Neo Ned (2005)
Jeremy Renner bol ako Ned úžasný ... a to je tak asi všetko, čo by som o tomto filme chcela napísať.
Sahara (2005)
Ak MacGyver urobí z hovna bombu, tak Dirk urobí z odpadu úplne všetko ... a spolu s Alom museli dávať v škole poriadny pozor, pretože so všetkým si vedeli rady ... nádhera to sledovať. Hudba miestami slušná, a to netradičné prostredie v podstate tiež.
Metoda (2005)
To by jeden nepovedal, že metóda od pána Grönholma dokáže na 117 minút zabaviť. Skvelé.
Půlnoční láska (2018)
Jedno ma ale štve ... že sa ten jej otec nedal dohromady s pani doktorkou.