Recenze (665)
6 underground: Tajné operace (2019)
Bůůů... Bohužel nechápu co na tomhle někomu může přijít dobrý. Je to tak na půl kobra 11. Hlavně ta extrémně dlouhá první jízda... Nevím. Tohle prostě není můj šálek čaje.
Špindl (2017)
První polovina je v cajku, tam ne to bavilo, smál jsem se a říkal jsem si, že to bude asi překvápko. Jenže na konci to bylo zas tak nějak úplně nahovno a ještě to ztratilo vtip.
Bláznivá dovolená (2015)
Taková road komedie, která zas tak ničím neoslní ale naštěstí pro ni má i silnější komediální stránky.
Kluk od vedle (2015)
2 hvězdy za vlhký kalhotky Jenn. Jinak dost nuda. Ani jsem neměl sílu to dokoukat.
Lassie a kamarádi (2014) (seriál)
Sárince se to líbí, takže mě také. Povedená animace a spoustu zvířátek se dětem prostě líbit musí.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
No, od Mysteria jsem čekal trošku něco jiného - lepšího. I tenhle Spider-man vede klasickou marvelovskou komediální taškařici a není se tedy čemu divit, že sklízí i další úspěchy u diváků. Ani mě tenhle díl nějak moc nevadil, ale já jsme prostě fanoušek spíš původního Spider-mana.
Smrtonosná zbraň (1987)
"Ty nechceš dostat invalidní důchod, ty jsi opravdu blázen!" Parádní dvojka poldů v akci. Někdy opravdu lituju toho, že mám raději ty novější filmy a na ty starší dost zapomínám. Je potřeba si doplnit vzdělání. ... Až na dost spatne udělaný dabing to bylo topový.
Joker (2019)
"Put on a happy face!" Joker mě hodně kopnul do zadku, profackoval, rozesmál a hlavně kurevsky vypsychoval. Nikdy bych neřekl, že se v takovéhle filmu dokážu najít. Občas jsem si připadal fakt jak Arthur. Občas mám totiž taky nutkání někoho odbouchnout, vysmát se mu a pak si trošku zatancovat a jít dál...
Syn temnoty (2019)
Další nehoror. Tentokrát na jedno brdo s Marvel světem. Nuda.
Černé zrcadlo - Série 2 (2013) (série)
Waldo byla dost špatná epizoda. Ale stejně musím dát 5, protože ten zbytek je prostě suprovej na zamyšlení.