Recenze (665)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Dalo se čekat, že se po pro mě málo zajímavé jedničce nic moc nezmění. Každý tu píše že pro pobavení dobrý. Já jsem se u toho za celou dobu zasmál jen jednou. Naopak mě dost nudily roztažené scény typu "Nemá někdo kobercovku?". To bylo dobré WTF. Dalo se na to koukat ale pro mě to bude asi jedna z těch nudnějších marvelovek.
Thor: Ragnarok (2017)
Čtyři hvězdy dávám faktem jen za to, že Thora kurevsky miluju. Myslím že nikdo nestál o to aby se Thorova dobrodružství stala hlavně komediální fraškou. Na to tu jsou strážci galaxie.... Jinak to bylo celkem povedeny, hodně se mě líbilo zapojení Hulka, který tak měl konečně i kapku normálního prostoru pro sebe.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Plus: Není to Star Wars. Mínus: Není to Star Wars.... Hezká podívaná zato nudný děj. Hezká holka, ošklivý kluk... No, mohl bych pokračovat...
Krtek a Panda (2016) (seriál)
Je to hodně vymatlaný, ale lepší Digi krteček už asi nebude.
Rozčarování - Série 1 (2018) (série)
Tak nebudeme si nic nalhávat, ale rozhodně to není hodně dobrý. Je tu spoustu zabitejch vtipů, spoustu postav které jsme už viděli, spoustu zbytečného obsahu a fůra dalších nedostatků. Ale na druhou stranu jsem si to celkem oblíbil hlavně kvůli skvělému "Hi, im Elfo!". A vůbec celý elfí svět je skvělí. Uvidíme zda si druhá série polepší, nebo jestli se to úplně zabije. Já tomu šanci dávám!
Machři 2 (2013)
Po dost nabušený jedničce byla tohle strašně slabá jízda.
Projekt X (2012)
Vcelku dobře udělaný film. Určitě je mířen na puberťáky. No ono snad každý by chtěl na takovou party zajít aspoň jednou v životě! Nebo ne?
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Mělo to asi jenom jednu nevýhodu. A to Lexe Luthora v pohodě Eisenberga. To bylo prostě hrozný. Zdálo se mě že to hrozně přehrával a navíc... Nemám ho jako herce vůbec rád!... Jinak bych řekl že to bylo fakt dobrý. DC je rozhodně myšlením úplně jinde než marvel a je to mnohem lepší. Míň blockbusterový. Bylo to prostě skvělý!
Marvel One-Shot: Agent Carter (2013)
Agent Carter je super a i v tak malém čase (15 min) mě dokázala docela slušně zaujmout. Možná že nakonec ten její seriál zkusím.
Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer (2011)
Agent Coulson dobře zajistí prostory benzínky. Povedený One shot. Ovšem pro děj nedůležitý.