Recenze (665)
Čtvery Vánoce (2008)
Do kolekce našich vánočních filmů to patří už delší dobu, ale já tomu prostě na chuť nepřišel. Pro mě to asi není tak zábavné.
Polární expres (2004)
Ono by to nebylo tak špatné, kdyby celá za animace nebyla tak špatná. Ty pohyby byli fakt divný. Ale pohádka to je dobrá. Pro děcka akorát.
Simonova kočka (2008) (seriál)
Když máte kočku, určitě to považujete za nechutné pravdivé příběhy. A super vtipné :)
Potkali se na sídláku (2015) (seriál)
No f*cking way!
V oku tornáda (2014)
Moc tornád najednou. Moc neuvěřitelný. Moc šílený. Zlatej Twister. Ten mám rád.
Deadpool 2 (2018)
Aj přes stylovou jízdu si myslím že tu mírný pokles humoru byl. Opravdu potřebuju oba Deadpooli vidět znovu a za sebou. A věřím že nakonec oba získají i poslední hvězdu. Mají na to. Jen nevím jestli jen na jedno shlédnutí. Osobně mě dvojka bavila možná i víc.
Tomb Raider (2018)
Je to tady. Velká lovkyně pokladů se vrátila a od základu změnila. Alicia se na Laru nehodí. To je to největší zklamání. Viděl autor někdy Laru ve hře? Zdá se mě totiž, že ne. Jinak by si určitě všiml co tady chybí. Příběhově to taky není zrovna žádná hitparáda, i když tady už se hry celkem drželo. Ale co ten utahanej, s Tomb Raider nesouvisející začátek? Achjo... Doufám, že se Lara ještě vrátí a upřímně bych uvítal i úplně jiné pojetí.
Ranč U Zelené sedmy (1998) (seriál)
Jo na Ranč jsem se vždycky rád vracel. Jeden z těch ucházejících seriálu mého dětství.
Black Panther (2018)
BP je pro mě jen dost otravná výplň před Infinity war. Nijak mě to nezaujalo a myslím že co se týče děje se to nějak v půlce úplně posralo. Protože do tý doby mě to celkem bavilo. Nevím co se stalo.
Disturbia (2007)
Suprovej thriller na vypnutí kebule. Fakt jsem se u toho dobře bavil.