Recenze (665)
Vánoční kronika (2018)
Ze začátku mě to fakt hodně bavilo, nicméně zhruba po hodině se to začne bortit a všechno začne být až moc fantasy. Jinak si ale myslím, že i tento film se zařadí na náš vánoční seznam. Scéna v cele byla fakt divná.
Hubieho Halloween (2020)
Přesně ten film, který dokáže navodit tu správnou halloween atmosféru. Za mě super.
I Am Not Okay with This (2020) (seriál)
No velmi dobré to bylo. Jen teda ten headshoot mě do toho všeho nějak nepasoval. No každopádně se těším na další řadu.
John Wick 3 (2019)
Bylo to na oko horší jak předchozí díly. Už možná trošku moc natažený, ale finále to mělo podle mého gusta. Rád se nakonec kouknu i na chapter 4.
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Tohle je obdobný kompletní televizní nabídce stanice TV Barrandov. Odpad jak vyšitý.
COOLfeed (2018) (pořad)
Hrůza.
TY - Série 2 (2019) (série)
Byť se to moji přitelce, všem tady na čsfd a zřejmě i všude jinde libila tahle série víc, mě to přišlo jako neobyčejná vykrádačka sama sebe. Za mě to chtělo skončit u 10 dílného seriálu a konec.
Irčan (2019)
TOPove vyprávěný příběh o jednom nájemném zabijákovi. Bylo to fakt boží. Snad jediná nevýhoda je stopáž. Ta je ukrutná.
Prasátko Peppa (2004) (seriál)
Je to primitivní, ale moji dcerku to baví a mě osobně taky.
Comedy Club (2016) (pořad)
Jak na houpačce. 50/50 ... Já osobně mám rád jakýkoliv humor, a když je dobře pojatý a řečený tak to ocení téměř vždy. S tím tady problém není. Jen nějaké gagy jsou prostě stupidní.