Recenze (358)
Erin Brockovich (2000)
Hlavní hrdinka mi byla tak nesympatická, že i přes dobrou věc, do které šla po hlavě, jsem se nepřiměla jí fandit.
Volání divočiny (2020)
Pěkný příběh, hezký pejsek (a vůbec mi nevadilo, že animovaný). Být dítě, chtěla bych na to koukat pořád dokola.
V Bruggách (2008)
Tak s tímhle se úplně míjím. Pro mě nic přitažlivého, nic hezkého. Nuda, divný, nuda, očekávání, nuda, zklamání.
Na prahu války (2019)
Zdrcující film o tom, jak společnost krutě trestá lidskou slušnost. Co mi nevyhovovalo, byla kamera, která chvíli nepostála, a dost pomalý styl vyprávění.
Nejlepší (2017)
Zdolat první třetinu bylo náročný, ale pak už to šlo samo.
Balón (2018)
Tak byla to událost, o které se v generaci mých rodičů, tehdy třicátníků, mluvilo s obdivem, a vím že alespoň mužská část rodiny toužila dostat se ven takovým dobrodružným způsobem taky. Nějak se nám domů dostal západoněmecký časopis s tím krásným balónem přes celou obálku, byla to nádherná pestrá věc. Táta měl ten posvátnej časák dlouhá léta u sebe. Jednou jsem se ho na to ptala, a povídal, že v tom balónu přeletěla východoněmecká rodina na západ, a že ho ušili doma ve sklepě na staré singrovce. Jestli ve mě tedy ten film něco vyvolal, tak tohle: ten starý pocit sdíleného zoufalství mixovaný s velkým obdivem k těm, kteří měli odvahu riskovat útěkem úplně všechno, a zároveň dost šikovnosti a štěstí, aby se to povedlo. // Tu jednu hvězdu sundavám za iritující hudbu.
37 sekund (2019)
Mám ráda lidské filmy, o lidech s jejich strastmi a trably. A když se stane, že je jejich negativní zkušenosti někam pozitivně posunou, je to fajn.
Kde se země chvěje (2019)
Manipulátoři a psychopati jsou nebezpeční jedinci napříč kontinentama. Jinak je to pěkná vycházka do konce osmdesátek, kdy se fotky vyvolávaly v černé komoře, probíhal proces ve vývojce a ustalovači s očekáváním co z toho vyleze, fotky se žehlily na žehličce... a společně se zvětšovákem to překáželo někomu v koupelně :-)
Temný úsvit (2006)
Statečnej chlap (hurá). Ale bombardování vietnamských (nebo laoských) chatrčí, to jsem si říkala, jestli to může někdo normální dělat.
Láska a smrt (1975)
Tak jsem se asi dívala na jiný film než všichni ostatní, ale mě se to fakt nelíbilo a musela jsem se nutit dokoukat to do konce.