Recenze (319)
Vrahouni (2010)
Zajímavé zjištění, že Ashton Kutcher jako akční hrdina není vůbec špatný. Jinak ale film bez pointy, který ani neurazí, ani nenadchne, a za půl hodiny zapomenete, že jste ho viděli...
Twilight sága: Zatmění (2010)
Pro fanoušky prvního filmu a knižní předlohy tohle bude na plný počet hvězdiček. Pro předem zaujaté lidi, kteří knihy nečetli a vůbec netuší, jaké jsou (a těch tu je bohužel většina) to bude nejhorší film roku. Vzpamatujte se, vážení, a přestaňte chodit na filmy, které vás nezajímají, jen proto, abyste pak na ně mohli kydat hnůj! Děkuju.
Záložní plán (2010)
Nejpředvídatelnější film letošního roku. Na konci jsem už nechápala, proč ji ten chlap vlastně miluje. Teda, vlastně jsem to nechápala ani na začátku...
Zelená zóna (2010)
Na to, že to je akční film, to tedy bylo poměrně nudné. Vlastně takhle nudnou akci jsem asi ještě nikdy neviděla.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Za Jakeovými skoky jsem úplně viděla geeka, který sedí u kompu a zuřivě mačká mezerník. Není tam ani jeden nepředvídatelný moment. V titulkách je gramatická chyba. Ale i tak jsem se královsky bavila. Prostě další sexy letní spektákl pro ty, kdo se v kině chtějí bavit a ne upadat do filozofických depresí.
Nowhere Boy (2009)
Skvělý výkon Aarona Johnsona. Jinak je ten film takový zvláštní... (a nikdo z Beatles v tomhle filmu nevypadá ani přibližně podobně pravým Beatles... )
Iron Man 2 (2010)
nevím, jak ostatní, ale bez dabingu to asi bylo opravdu lepší...
Šarlatové písmeno (1995)
Ta třetí hvězdička je za Garyho Oldmana. Jinak byla většina filmu špatně a vůbec nejhorší byl ten konec! Zase jednou říkám: přečtěte si radši knihu.
Pevné pouto (2009)
Bohužel film ani zdaleka nedosahuje kvalit výtečné knižní předlohy. Kdyby se jí Jackson býval více držel, mohl to být skvělý film. Takhle to bylo jen zklamání. Radši si přečtěte knihu, je mnohem pochopitelnější, uvěřitelnější a bez kýčovitých obrázků.