Recenze (319)
Američan (2010)
Film, který neurazí, ale ani nenadchne. Vlastně je tak zapomenutelný, že jsem skoro zapomněla ho ohodnotit... Po pravdě řečeno jsem od Corbijna čekala víc.
Hon na čarodějnice (2011)
Nevím jak ostatní, ale já se dobře bavila - dostala jsem přesně to, co jsem očekávala. Škoda konce, který trochu zazdil celkem zajímavě vypadající příběh o malé manipulátorce. A škoda nefunkční techniky, protože se nám celý film předbíhal zvuk před obrazem :-P
Fighter (2010)
Typický před-Oscarový film...
Já, padouch (2010)
na animák poměrně otravné... jsem zmlsaná originálnějšími.
Fame - cesta za slávou (2009)
není to ani hudební film, ani taneční film, žádnou postavu nepoznáte natolik, abyste si ji mohli oblíbit nebo ji začali nesnášet... I hate boring films.
Kvílení (2010)
Skvělý film, jdu si přečíst Kvílení a Jamese Franca bych za tohle minimálně nominovala na Oscara.
Záměna (2010)
pro filmy tohoto typu by měli vymyslet nové označení... romantické to nebylo, komedie to taky nebyla... možná nový žánr "šíleně upovídané rádobyfilozofické pojednání o tom, jak Američané nejsou spokojení se svými životy"? I když, Eat, Pray, Love bylo ještě o jednu hvězdu zbytečnější...
Umění musí bolet (2006)
Spousta skvělých herců, ale příběh byl přitažený za vlasy a nudný zároveň. Oceňuju vtipy o umění, ale jinak mě tenhle film celou dobu svého trvání tak nějak míjel...
Centurion (2010)
Teda jak se Michael Fassbender ocitl v něčem takovém, to nepochopím... ale za krásnou krajinu a skvělou hudbu hvězdička navíc.
Rodinná válka (2005) (seriál)
U mě to na celé čáře vyhrává Kenny alias Rami Malek - už kvůli němu stojí na tenhle seriál koukat!