Recenze (631)
Úniková hra: Turnaj šampiónů (2021)
Nevím, co říct. Tady jsem si připadal jako ta hlavní postava v Mechanickém pomeranči, anebo jako po výslechu u státní bezpečnosti. Bylo mi z tohohle prostě fyzicky nevolno. Nejhorší možné hodnocení a půlka neurolu kupodivu přinesly určitou katarzi.
Voyagers - Vesmírná mise (2021)
Píše se tu, že film je nevhodný pro děti. To mi teda vysvětlete pro koho vhodný je, protože takovouhle triviální a předvídatelnou připitomělost bych si příště fakt rád odpustil.
Pěreval Ďatlova (2020) (seriál)
Vynikající (až hollywodsky kvalitní) zpracování jedné z největších záhad moderních dějin. Hudba, scénář, výprava, kamera, herci i režie je na vysoké úrovni. Realita se mísí s fikcí tak naivní, že k jejich rozlišení stačí i povrchní znalosti případu. Nicméně právě velké množství fikce na úkor dokumentární hodnoty vidím osobně jako nedostatek. Byť z čistě diváckého hlediska to není ku škodě (spíš naopak). Co se týče teorie o zániku Djatlovovy výpravy, se kterou se zde pracuje jako s definitivní, tak zde je třeba mít na paměti, že ačkoliv má vysokou míru pravděpodobnosti, tak má i brutální nedostatky. Těžko se připouští tak zásadní míra iracionality u tak velkého množství osob v tak kritické situaci. 🎬 80%
Černé díry: Horizont poznání (2020)
Sice nejsem o nic moudřejší, ale zase kde vzít tu odvahu a to svědomí, tohle kritizovat.
Sociální dilema (2020)
Manipulace bla bla algoritmy bla bla... Však to znáte, alarmismus, patos, rozmáchlá gesta a ubíjející americká nuda.
No Safe Spaces (2019)
Poměrně chaoticky zpracované téma, které dnes patří mezi ta nejpalčivější v západním světě.
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
Málo podrobný, málo investigativní dokument, kterému chybí jakýkoliv psychologický vhled nebo alespoň ambice být něčím víc, než jen roztahanou reportáží o jednom americkém psychopatovi, který chtěl začít odznovu.
Ďábel (2020)
Unce upon the time in the midwest.
The Stalker (2020)
Kdyby si producent prachama vytřel prdel a dal to na YT, zanechal by, bez nadsázky, hodnotnější odkaz než tímto šitem.
You Should Have Left (2020)
Koepp s Baconem did it again. Po jednadvaceti letech se sešli, aby se pokusili o nové Stir of Echoes. Takový byl alespoň můj dojem, a taky proto jsem doufal v solidní horror. Ale bohužel, jen napínavá atmosféra na dobrý film nestačí. 🎬 50%