Recenze (53)
Room (2015)
Nechápu. Pro mě extrémně nudnej film s uřvaným, protivným fakanem v hlavní roli.
Logan: Wolverine (2017)
Ubohý, utahaný, ukňouraný.
Lilyhammer (2012) (seriál)
Když mě hrozně sralo, že je toho půlka v norštině..
Sázka na nejistotu (2015)
Bale je prostě boží! :)
Terkel má problém (2004)
Vopíchat se jdi! Šerednej jak prdel si a tvá máti za bůra mrdá! Koukám, že nejen hraný severský filmy jsou dost zvrácený..
Deadpool (2016)
Kulervoucí lovestory!
Země zítřka (2015)
Rozjezd boží, poslední půl hodina zoufalá.. Jo a rozhodně miluju britskej přízvuk.
Vzmuž se (2015)
3* za film, čtvrtou za vynikajícího Pegga :)
Narcos (2015) (seriál)
Když mě hrozně deptá, že je půlka seriálu ve španělštině.. :-( Kdo má proboha číst titulky?
Lucifer (2016) (seriál)
Pilot boží. Nemůžu se dočkat zbytku, snad bude kvalitativně srovnatelný.