Recenze (778)
Solo: Star Wars Story (2018)
Jako sci-fi filn je to fajn, jako film ze Star Wars univerza je to slabota. Hlavne pribeh je strasne zamenitelnej a nenabizi nic, co by v pameti uvizlo aspon na tri minuty. Dikybohu za Woodyho Harrelsona a Emilii Clarke...
Upgrade (2018)
Ctvrta hvezdicka je za konec, ktery me velmi mile prekvapil. Paradni akcni sci-fi
Svět podle Daliborka (2017)
Dalibora mi po vetsinu stopaze bylo predevsim lito a chvilemi jsem to chtel vypnout, ze to vlastne nikam nevede. Lec finale v Osvetimi (pokud je tedy autenticky a nearanzovany), ja naprosto neuveritelny.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Je to pochopitelne strasna chujovina, ale aspon je to zabavna chujovina, ktera hezky odsejpa. Doufam, ze priste Jason nakope zadnici T-Rexovi nebo rovnou Godzille :)
Ant-Man a Wasp (2018)
Po třetích Avengers je to prostě jen rodinná komedie ve světě Marvelu. Některý vtipy jsou fajn, ale přišlo mi, že tomu prostě chybí silnější drajv a tah na bránu. Ghost byla jako padouch zajímkavá, líbila se mi její srozumitelná a pochopitelná motivace.
Muž z Acapulca (1973)
Nevim, asi je neco spatne se mnou, ale ja z toho proste odvarenej nejsem. Jasne, je tam par genialnich hlasek, ale to mi proste nestaci. A ze je to parodie je sice fajn, ale jsou mnohem vtipnejsi kousky.
Backcountry (2014)
Aneb jak Medovi Bedovi prestaly stacit piknikovy kosiky....
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Mega ujeta chujovina, ktera je ovsem misty cernocerne humorna a spravne uchylna! Zvlast ta zaverecna scena.
7 životů (2017)
Bajecne sci-fi se zajimavym nametem, ktere bohuzel ztrati v koncovce dech. Bez toho happyendu to mohlo byt mnohem lepsi. Oh well
Týpci a zbraně (2016)
Je to spis tri a pul hvezdy, natocene je to dobre, ale chybi omu vyraznejsi drajv a wow moment.