Recenze (348)
Hulk (2003)
Celý film som mal pocit že sa Ang Lee pokúšal stvoriť niečo viac, niečo nad rámec obyčajných komixových filmov. Bohužiaľ vôbec mu to nevyšlo a scény ktoré by pri iných podmienkach vyzerali fakt dobre, tu vyznievajú len ako lacný pokus o niečo "viac". Som rozčarovaný.
Der Fuehrer's Face (1942)
Tak tento anti-nazi disney animák ma rozštvrtil na márne kúsky hlavne kvôli naprosto skvelej piesni ktorá sa prakticky tiahne celou epizodou :)... 94%
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Krásna atmosféra starej číny, skvelý humor a parádny Jackie Chan. Za bitku v krčme proti doslova stovke nepriateľov a záverečnú s hlavným bossom dávam 4* (83%)
Last Order: Final Fantasy VII (2005)
Krásne vytvarné, dynamické anime ktoré poteší fanúsikov hry Final Fantasy 7. Ako fanúsik si nedovolím dať menej ako 5* pretože presne takto som si predstavoval hru keby bola spravená v anime filme. Nedoporučujem pozerať tým, ktorí sa na hru FF7 iba chystajú, lebo LAST ORDER predstavuje vlastne obrovský spoiler k hre :)
Sám doma 3 (1997)
Totálna lúzerovina. Ale chodte s tym niekam prec!
Final Fantasy: Unlimited (2001) (seriál)
59%? Prečo tak nízke hodnotenie preboha? Dovolím si tvrdiť že tento seriál je splneným snom každého FF fanúšika. Dej sa točí okolo dvoch súrodencov, ktorí sa rozhodli nájsť svojich rodičov vo svete Wonderland. Dej je ako vystrihnutý z dôb hier FF1 - FF3. Nádherná hudba, veľmi pekná animácia, typické FF znelky (ano priznavam tento serial si užijú hlavne FF fanusici pretoze narážok na hernú seriu FF je tu nespočet) a klasické FF charaktery:) Takto som si to predstavoval. Objektívne hodnotenie by sa dalo pohybovat od 3.5*-4* ale ako fanúšik série FF nemôžem dať menej ako 5* (85%). EDIT: mojím hodnotením sa celkové hodnotenie zvýšilo na 60% :) EDIT2: dodatocne upravujem na spravodlive 3* :)
Modern Warfare: Frozen Crossing Pt. 2 (2010)
Viac akcie, viac napatia, viac dynamiky, viac filmovosti....viac hviezdiciek
Modern Warfare: Frozen Crossing (2010) (studentský film)
Prekvapivo zručne natočený kraťas, ktorý je síce efektný ale v divákovi nezanecha ziadne vacsie emocie. Hra je lepšia.
Predátor 2 (1990)
strašne umele:(((((((((((
Deset a půl stupně: Apokalypsa (2006) (TV film)
Tento film až taký strašný nakoniec nebol, súdiac podľa hodnotenia tuna. Sympatické efekty to z môjho pohladu vystrelili az na 2*