Recenze (289)
Zahulíme, uvidíme (2004)
hned po tomhle filmu jsem musel nasednout na letadlo do USA a zajít do bílýho hradu!
Diktátor (2012)
doo prdele, kde že jsou ty povstalecký bunkry ? 4*
V Bruggách (2008)
Vážení, tak tohle byla prdel. Film o prokazování cti, mlácení skinů a skok na laně bez lana. Herci vybráni na jedničku s razítkem, především Lord Voldemort!! pecka 5*
Moneyball (2011)
POZOR, MŮŽE OBSAHOVAT BOJLERY!!! Mám rád filmy se sportovní tématikou, tenhle patří mezi ty nejlepší ačkoliv se neodehrává z pozice hráče, nebo trenéra. Obě dvě vůdčí postavy vybrány na jedničku a největší váhu dává tomuto filmu to, že se to opravdu stalo. Je sranda že když zadáte na youtube zápas proti Clevelandu, tak nerozeznáte zda je to scéna z filmu, nebo právě ta realita. p e c k a 5*
Midnight City (2011) (hudební videoklip)
to jsem nevěděl že se dají komentovat i videoklipy, to okomentuju a ohodnotim celou svou hudební sbírku a golfista se mi bude dívat na prdel:D Klip pěknej, ačkoliv je toho na světě už tolik, že to zapadne proste mezi ty lepsí. Hudba od M83 je zajímavá a odlišná, proto se mi jejich hudba líbí. M,
Ospalá díra (2013) (seriál)
Zajímavý... sice mi přijde poněkud vtipný, že po 250 letech se týpek v rudém kabátě probudí a hned tam bezhlavě střílí z automatu, hehe. Ale myslim si, že se máme ještě na co těšit. Zatím 3*
Podfukáři (2013)
film se zajímavým tématem. Kouzla a iluze máme přeci všichni rádi a v kombinaci s bankovními loupežemi se to zdá být jako luxusní záležitost. Obsazení celkem dobré, hlavně jsem oceňoval charakter Woodyho H. Bohužel moc triků které působily chvílema opravdu přehnaně a nedoladěným koncem šel celý tento super nápad do kelu. škoda 3*
Světová válka Z (2013)
akce hned od začátku, takhle se mi to líbí. Žádná omáčka okolo a film má tedy spoustu času na pořádnou akci. 4*
Rychle a zběsile 6 (2013)
dokud tam budou skákat ve vysoké rychlosti z auta na auto.. nebo z tanku a auta znovu na auto.. tak nedám víc jak 3 hvězdy. Nereálné scény nevylepší ani celá sympatická parta zloduchů. o té nekonečné runwayi nemluvim. 3*
Krvavý sport (1988)
ted jsem se vrátil do svých dětských let, pecka.. s bráchou jsme se po shlédnutí vždy řezali jako koně:D 4*