Recenze (506)
Fateful Findings (2014)
Ušetrím ratingu, ale klobúk dolu Neilovi, ako to vie "nandať" všemožným korporáciám, "svetovým pánom" a im podobným. Na to nemá gule nik, preto je Neil braný s rezervou. Vie čo robí, a síce to filmovo podať nevie, preto je za šaška.
Pekelná díra (2022)
Pôvabná kvapka poľskej krvi padla na úrodnú pôdu. Cez častú mlčanlivosť som nevedel, čo si mam o tej koláži myslieť, ale napokon dobre, že som nemyslel. Potiahnutý dep-atmosferickym gotickým obalom, so slušným grind záverom. Mne sa ľúbil. Aj ten chrobák. Jedným slovom: Bartosz sa nebojí ani čerta!!
Chlapec, kterému říkají Vánoce (2021)
Milo zasnežená skoroAtmosferická novodobá pohádka. Pár zbytočných kreatúr (teda jedna, Myš) a inak pestrofarebné, až z toho oči boleli. Presne pasujúca vedľa stromčeka, ktorý to už má za sebou.
Pod zemí (2014)
Funkčne nefunkčné, chcelo byť fajn, ale chaotizmom ďalej nezájdeš. Raz-dvakrát priehľadné, no obohatené o pár rébusov (+) a hlavná figúra predomnou utekala.
Wednesday (2022) (seriál)
Zopár cípov za pár hlášok. Tak sprzniť Addamsov TM dokáže len netflix, ktorý dožmýkal aj Burtona na sračky. Nepoznávam. Príliš veľa svetla a pozitivizmu.
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Dva guličky za animáciu, ale prečo si G. myslel, že to bude baviť aj decká? Len kvôli kresbe? Mohol to kľudne zahrať naživo ,ale chapem, rád rozoberá. Ale i tak , syn zahynul , lietadla, bombardovanie , hailovanie, sračky, diskriminacia.. .. no synko sa pýta a ja neviem odpovedať. Toto deckám asi ee.
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Čakalo sa oplatiť, Oriol ma za to odmenil svojim TéeMkom. Ale tentokrát mu nešlo o mindfuck(!) Len sa rád hrá s divákom a pýta sa. A ja rád neodpovedám a od Neho sa nechávam fackať. Nasrať na nejaký "ostrov", kto povedal? Pripomenuť môže, ale toto je iná centryfuga. Doteraz neviem , ako sa mu darí držať pokope vizuál a scenár dokopy. Musí byť teda sústredený, čo asi čaká aj odomňa. Laťky si nenastavuje. Za mňa ohnivé fajn.
Trojúhelník smutku (2022)
Tentokrát bez paľby, pretože sa neviem pozerať intelektuálnymi očami, a všetko mi preklzlo pomedzi riadky. Škoda , tešil som sa. Film pre vyšších levelistov.
Hledá se Nemo (2003)
Počin je ešte z tých ,nenakazených. Precízne, vtipné, šťavnaté a tak fajne smradľavé. Odhodlané po 341om pozretí.
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Animácia bokom , je to ako na páse dnes. Ale ten zbytek je nepopísateľne ťažko stráviteľná pitevňa. S 1kou nič spoločné, len farby. Všetko ostatné sa pominulo do neznáma.