Recenze (506)
Vlčí lov (2022)
Kórejský [čistokrvný] GORE špliechanec do ksichtu bez "pokojnej minúty." Títo zažltlí drobní maníci servítky a ani toaletný papier nepoznajú a servírujú (občas nápadité) nonstop červené "vodné delo" na pozadí 1,5-stránkového scenára, v ktorom podčiarknuté , hrubo vyznačené písmená sú použité až pri zatváračke. Aspoň, že sa na nič nehrali, to samozrejme nemajú vo zvyku. 4ka postačí.
Terrifier 2 (2022)
1tka ma " nechtiac" obišla, i keď podľa 2ky šlo o komornejšiu etapu veselého klauna. Tu 2ke dal Damien vysší a širší (aj viacpeňažný) 2-rozmer a zľahka zamiešal 2 žánre, čo je vidieť na skládacom metri. NadDecentne Fajn RETRO VYMAĽOVANÁ- ŠŤAVNATO MÄSITÁ-ŠTÝLOVKA, až som sa ocitol v Oných detských časoch. A vôbec to nebolo našľahané tak nasilu ako v podobne vyfarbených flákoch. Fiktívnu 5tu sypem za medzitulkovú Hororovú "minútku" , ktorá mala poctivý charakter H-žánru.
Tvůj syn (2018)
Ako som z toho bol nadšený, tak som aj od nudy a statiky zaspal. Nuž lenivý som bol vracať sa k tomu späť, ale vrátil som sa a zle som spravil. Pre mňa nestráviteľné a záver nepochopený, čo sa mi u Španielov nestáva. Škoda no.
Nechte ho jít (2020)
Taká ta relaxačná, neponáhľajúca sa, retro nezívačka, kde je zopár stočených tém (videných kadetade), ale držajúc pokope civilným lepidlom s iniciálmi KC a DL. Každopádne, kto má doma synka alebo dcérku, toho v niektorých momentoch zauzlí v krku.A tá Rodinka "úžasných " si myslím zaslúžila čo mala. Síce ja by som pritvrdil, ale už by to bolo fantasy.
Regular Ordinary Swedish Meal Time (2011) (pořad)
Moja Top Kuchárka!!!
Pavouk (2007)
súhlas so šokmi. ja som teda čakal, no a nečakal presne vtedy keď sa TO(!) stalo. Solídny výmrd.
Vlk viking (2022)
Prírastok do vlčích vôd z lesov severných dopadol pod moje očakávania. Keďže pozošívaný je rôznorodo, dal som sa prenastaviť na Iný Žáner a už som vnímal plusovo. Nórske pecky majú svoje štandardy, v tomto prípade ale "utkané" podľa šablón (no a že mýtus/legenda +) s veselým digi-psom (na horore uberá) ale na 2hú stranu s PÁR peknými momentkami, ktoré síce nezmrazia, ale preberú. Rodinná pohoda.
Šílená noc (2022)
Tá pravá, i keď dosť uzemnená, Wirkoliáda sa rozbehne niekde v poslednej ⅓. Dovtedy rodinne naladená "Fucking Christmas Story" funguje podľa US predpisov. Týpek nemal voľnú ruku, možno doma by mu lepšie šmýkalo. Na 2-hú stranu , fayn vyzrkadlil stav súčasných Vianoc, čo nepopieram.
Bullet Train (2022)
Pod vplyvom QT/GR vymačkal DL fenomenálny kombajn všetkého možného (žanrového) po čom klasik túži/ túžil. Ten Digi defekt už dnes je potrebný, stačí len zvyknúť a tá šmýkačka má drajv. Už som si myslel, že na takéto pecky už nemá nik gule ( fantáziu) , že tie zamotance/ vymotance už neuvidím. Tento vodopád farieb, hlášok, faciek, vymaľovaných figurín " , kde má aj fľaša vody svoju " životnú " scénu, "začal a skončil " bez konca a začiatku. Proste len sa objavil a bol. A stále je.
Rychlejší (2010)
Slušne sledovateľná a zmotaná krimi s mlčanlivým Rockom, kde mi nechýbalo veľké Nič, neprinieslo taktiež Nič, a nebolo to ani o Ničom , predsalen sa to stalo. Film s podtitulom: Neuraziteľný. Figurky Ok! (mimochodom , ten akože killer bol smiešny) a všetko ostatné fayn, pod taktným prstom šikovného týpka k nude nedošlo, skôr k fajn "západu slnka"