Recenze (3 384)
Pelíšky (1999)
...jedna z mála kultových komédii po r.l989 ,ktorá zľudovela - teda hlavne hlášky z nej...dá sa pozerať opakovane.
Hrbáč (1997)
úplne zbytočne natočený film.Na Hrbáča s J.Marais-om nemá ani náhodou.Vytratili sa charizmatickí prestavitelia a romantiký nádych. Srákota ....
Mnichov (2005)
pri všetkej úcte k S.Spielbergovi tak je to nepodarený remake filmu: Meč židov
Kde alibi nestačí (1961)
vynikajúca česká detektívka
Výmysly uja elektróna (1978) (seriál)
Mňa tieto spievajúce protekčné bratislavské detičky nikdy moc nebrali..... jedna hviezda za detstvo
Tři chlapi na cestách (1973)
z tých Troch chlapov-série- ten najlepší film. Taká drobná agitka o danej dobe-ale dobrí herci,celkom vtipné dialogy,pekné Čechy - ako nejakú totalitnú agitku by som to nebral.Nie je to až taká tragédia ako sa mnohým javí.
Podezření (2000)
ďalšie nepodarené remááke od američanov
Lucie, postrach ulice (1983)
...také nasilu-nezaujalo...divné herecké výkony....divné postavičky..... :(
Zítra to roztočíme, drahoušku...! (1976)
..nehynúca klasika...to sa dá pozerať dokola,skvelé vtipné dialogy so super hereckými výkonmi.
Dny zrady I. (1973)
Dobre natočené - údajne tendenčne-verím tomu ako som veril v kine pri povinnej návšteve kina /kedysi/ - len čakám kedy sa natočí niečo z tej doby netendenčné a nebude to len o západnom odboji.