Recenze (552)
Dabing Street - Černý prodej filmů (2018) (epizoda)
Kapitán Filcka mě opravdu, ale opravdu nebaví.
Učitelka (2016)
Skvělé, Mauréry a Bebjak úžasní.
Dabing Street - Supervizor (2018) (epizoda)
Nevím, ale ty jazykové hrátky mi tak vtipné nepřišly. A výstup Cibulkové bohužel taky neměl extra grády, jaké by se od něj daly čekat.
Dívka za zrcadlem (2018) (TV film)
Poctivě natočené i zahrané, ale až příliš předvídatelné, tudíž bez překvapení. Chvílemi mi to připadalo dost rozvleklé a kupodivu i "ploché", bez emocí. Obávám se, že z filmu si odnesu jen velmi málo, nejvíc asi záběry na stylovou chatu u zatopeného lomu.
Dabing Street - Ženské zbraně (2018) (epizoda)
Nějak to vázne na mělčině... Na druhou stranu oceňuji, že tento díl má chvílemi i hlubší podtón, není to žádná prvoplánová bžunda.
Polda - Manželský trojúhelník (2018) (epizoda)
Na sobotní večer dobrá oddychovka, některé herecké výkony poněkud strnulé.
Dabing Street - Vulgarismy (2018) (epizoda)
Naprosto skvělé "překladatelské" vtipy, úžasně zábavné výkony pánů Preisse a Krobota, ale... Ve srovnání se 4. hvězdou to pořád jakoby vázne. Nevím, možná je chyba ve mně.
1890 (2017) (seriál)
I když vidím nedostatky, které to má, nevšímám si jich, protože to má mnohem víc předností - tenhle seriál mě prostě hrozně baví. Super obsazení, krásný vizuál, podmanivý titulkový song.
1890 - Nahá jezdkyně (2017) (epizoda)
Slušný díl, jen to tempo je trochu ospalé. Pořád si velmi užívám vizuál.
Václav (2007)
Film, který mě zcela minul. Postava Václava na mě vůbec nepůsobí celistvým dojmem a Trojanovi ji bohužel nevěřím, i když je vidět jeho velká snaha. Chybu vidím v režijním vedení a částečně i ve scénáři.