Recenze (136)
Pátek třináctého 3 (1982)
Tento film, byl lepší než předchozí, ale bylo to nedotažené, konec byl natahován a naopak začátek nebyl nic moc. 27%
Pátek třináctého 2 (1981)
Film o malinko lepší než předchozí, ale žádná sláva to neni.20%
Vřískot (1996)
Kvalita výborná,. Tento film splňuje téměř vše co mám rád, škoda že se na konci ghost face odhalí :( jediné mínus. 75%
Pátek třináctého (1980)
Jen vraždy, jinak absolutní propadák.20%
Halloween: Zmrtvýchvstání (2002)
Film byl z celé série jasně nejlepší.85%
Halloween: H20 (1998)
Série vyvrcholí sice až v posledním díle, ovšem tento byl skvostný. 80%
Halloween: Prokletí Michaela Myerse (1995)
Tento film, bavil o něco méně než předchozí, ale myers to zachraňuje. 50%
Krokodýl Dundee 2 (1988)
Ježiši kriste, tento film nemá nic. Ani náboj a hlavně postrádá smysl. 1%
Halloween 5 (1989)
kvalita celé mayersovi série jde mile nahoru 60%
Madagaskar 3 (2012)
Stále skvělá komedy, která ovšem už ztrácí půvab...50%