Recenze (540)
Liao zhai yan tan xu ji zhi wu tong shen (1991)
Oproti prvnímu dílu dvacetkrát lepší výprava a třicetkrát větší nuda.
Noční můra: Tajemství spánkové paralýzy (2015)
V jednom momentě autoři zmíní, že se podobným věcem někdo věnoval více do hloubky, dokonce si k tomu udělali i pěknou animovanou přehlídku knih na dané téma, včetně známých autorů, ale s ohledem na to, že to je první a poslední zmínka o odbornější práci na toto téma, tak asi ani jednoho z těchto autorů neseznali zajímavějšího, než že jedné dámě se přestaly zdát noční můry (o patřičně hlasitě bafajících bubácích) poté, co našla Ježíše.
John Wick 3 (2019)
Tentokrát byla na filmu nejlepší ta hrstka vtipných momentů. Kdyby se ten film nebral tak vážně, tak by to bylo mnohem lepší. Je záhada, jak to dokázali, že poskládali film prakticky výhradně z akčních scén, ale přitom tak strašně vleklej :D.
John Wick 2 (2017)
Ruby Rose byla na tomhle líným opakování toho samýho to nejzajímavější :D
To Kapitola 2 (2019)
Richie said it best when we were here this time - "You've gotta be fucking kidding!" :D
Domino (2005)
Tajemství vzniku tohoto filmu je odhaleno někde v devadesáté minutě. Je to kafe a mescaline. Druhá hvězdička je pouze za Keiru Knightley :D.
Stroj času (2002)
*** za jednoduchou pohádku pro děcka (pro nejmenší děti je to ale trochu strašidelný)
Útok na věžák (2011)
Křeč. Čtyřicetiletej běloch píše lingo patnáctiletejch gangstas ze sídláku. Ali G, kterej to ale myslí vážně, takže funguje tak dva vtipy z deseti.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Tenhle film se tak urputně a agresivně drží v hranicích průměrnosti, že ho z nich nedostal ani Eduard Chiľ, který byl asi to nejodvážnější, co tenhle film nabízí :D
Chappie (2015)
zef :D