Recenze (1 242)
Bod varu (2021)
No ty vole, to byla stresovka. Další z řady filmů, po kterým vám není dobře a navíc vás přejde požitek z jídla. Byly časy, kdy jsem Stephena Grahama nemusel, ale dostává mě, kluk ušatej.
Útěk z vězení v Dannemoře (2018) (seriál)
Než se seriál dostal ke skutečnýmu útěku z vězení, dal si teda načas, ale napětí vybudoval chytře a promyšleně. Skvěle natočený i zahraný, prostě stylovka za plnej počet.
Bez státní příslušnosti (2020) (seriál)
Ponurý drama plný bolesti a taky těžkýho rozhodování, co je tady vlastně správný a co špatný. Jde tady o imigranty a soucítit se tady dá s oběma stranami, s těmi co jsou zavření, i s těmi co je mají hlídat. Seriál je velmi dobře napsanej, nevypráví až tak něco novýho, ale působí autenticky a má i dojemnej konec, takže určitě 80% a silný čtyři pecky.
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Trapný, ale v tom dobrým slova smyslu a Tomáš Magnusek byl castingovej majstrštyk.
Chyby (2021)
Docela čitelná vesnická lovestory, trochu drama, trochu romantiky. Bez známých jmen a jde to i bez Langmajera. Prušinovského styl o outsiderech mně jednoduše baví a v záplavě českých kýčů je tohle zajímavej biják.
The Alpinist (2020)
Další exkurze do světa horolezectví. Marc-André Leclerc miluje sólo lezení na nejzrádnějších místech planety a my jako diváci to považujeme za fascinující. Nikdy tohle nepochopím, ale vypadá to dobře, to zase jo.
Nikdy nepláču (2020)
Rodinná pouta po polsku, aneb, i když je to o převozu zesnulého těla z Irska do Polska, smrtelně vážně se film nebere. Je to takový skutečný obraz mizerné reality bojující o každý zlotý a musím uznat, že film díky nasrané pubert'ačce v hlavní roli působí naprosto přirozeně.
K zemi hleď! (2021)
Tolik velkých jmen Hollywoodu a tak bezzubej film.
Zvuk metalu (2019)
No, název filmu je docela zavádějící, takže jsem ani nečekal, že dostanu tak skvělý drama. Má to trochu nezávislýho ducha a hlavně silně pohlcující příběh s výborným zvukem, takže film si vás snadno vtáhne. Riz Ahmed na mě vždycky působil spíš jemným dojmem, tady ovšem na roli trochu pocvičil, takže působí pěkně nařezaně a na tu vzdorovitou roli se hodil dokonale. Film od začátku šlape s tragickým podtextem, ale stejně zůstal na zemi a poslední minutka, to byl uklidňující balzám po té klikaté cestě.
Král Richard: Zrození šampiónek (2021)
Očekával jsem trošku jiný děj, protože o takový Sereně to vůbec nebylo. Tohle bylo fakt upíchnutý hlavně na starýho mazáka Williamse, kterýho mimochodem Will Smith zahrál skvěle. Kdo se trochu zajímá o tenis tak ví jak film dopadne, ale není to vůbec na škodu, umí hodně chytit za srdce.