Recenze (1 320)
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Chytlavé písničky, věčně obnažené kozyčky, nárážky a humor všeho druhu, navíc hrdinka ač kreslená má potenciál vlhkých snů :-). Tolik ke kladům fantasyjních orgií Roba Zombieho. Na druhou stranu, idiotská postava hlavního hrdiny, několik trapáren a nechutností (špína mezi prsty, smrkance, dívčí prdy) spolu se slabým záporákem, zabraňují možnému náběhu na kult a vyššímu hodnocení.
Blade 2 (2002)
Del Torův rukopis zde pryští z každého záběru. I když béčko jak vyšité, i tak zde ukazuje jakou zručností oplývá, ať už to jsou senzační efekty, postavy a herci v nichž vybraní, nebo jen klasicky neklasický závěr. Právě v postavách má film největší přednosti, zabijáckému teamu více či méně známých tváří dominuje Donnie Yen, jako mlčenlivý (neřekne ani slovo), cool samuraj, který by ovšem zasluhoval daleko více prostoru. Dokonce i Vašut si ve své 30 vtěřinové scénce zvolal svoje kurv., pič.! :-)
The Loved Ones (2009)
Silně nepříjemný, vysoce nechutný, nervydrásající horor s několika (obzvláště ke konci) nezapomenutelnými scénami. Pohled na zmagořenou rodinku mučící chlapce, opravdu burcuje diváka k vyzívání posledních sil oběti a snahy o její záchnanu. Bohužel zřejmě z důvodu stopáže, je zde i druhá dějová linka, která ruší velkou část napětí hlavního děje a navíc nemá pro vyústění pointy naprosto žádný význam. Působí rušivě a to tak, že v celkovém dojmu zanechá pocit občasné nudy. A to je při 84 minutách ironicky solidní výkon.
Přepadení 13. okrsku (2005)
Odpočinkový "B" akčňák. Průměrná směšice slušné akce a rádoby hustejch žvástů vycházejících z úst davu průměrných až hvězdných hereckých osobností. Nic víc, nic míň. Ps. Protřelejší divák se musí pozastavit nad faktem, že každá druhá kulka zasáhne oblast hlavy, především čelo. Místy se díky tomu film, dokonce jeví jako parodie na ostatní střílečky.
Ošetřovatel (2011)
Nechutenství z dementního příběhu, z ještě dementněji trapného humoru a tragického českého dabingu lehce rozmnělňuje účast neočekávaných, hereckých osobností (Donnie Wahlberg, Joe Rogan) a povedené triky.
Zakletý v čase (2009)
Až příliš zvolna plynoucí, podprůměrná romantika s nadprůměrnou, sci-fi zápletkou. Jednolitý, bezvýrazný obličej Bany navíc dopomává nefungování romantické složky a tím pádem podkopává nohy, zřejmě hlavnímu snažení tvůrců, tedy emočně silnému a vygradovanému finále.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Naprosto nenapínavý, nezajímavý, nezábavný a bezduchý snímek plný prachu, dramatických odmlk a předhánění kdo víckrát trapně zvolá "do ních!!". Copak o to, efekty ujdou, emzáci okoukaní z Distrikt 9 ostudu taky nedělají a k tomu Craigem slušně zahraná hlavní postava patří k nejlepším prvkům filmu. Jenže co z toho, když je to celé taková nuda. Když už samotná předloha nenabízela tolik scénáristických možností, proč se Favreau alespoň nesnažil filmu dodat nadhled a spád Iron-mana? Takhle se u asi nejočekávanějšího blockbusteru letoška musíte hodně snažil abyste neusly, a to je u sci-fi, které muselo a mělo být daleko lepší opravdu smutné. Prozatimní, největší zklamání této filmové sezóny.
Leon (1994)
Francouzky natočená New Yorská gangsterka o italském zabijákovi. Rozhodně výborný snímek s precizním herectvím (především Oldman),mladinkou "lolitkou" Portman a dvěmi maximálně třemi akčními scénamy - bohužel.
Vetřelec (1979)
Není lepšího hororu než právě původního Aliena. Není vymakanější montrum než právě alien. Není působivější scéna než klubání aliena. Navíc nikdy nepřestanu obdivovat Ridleyho Scotta, jak dokázal natočil tak nestárnoucí film, doslova.
Světáci (1969)
U většiny komediálních, českých klasik mívám problém s dávkování humoru a jeho podobou. To neplatí u Světáků. Trio zedníků se zuby nehty snaží, alespoň na jednu noc se stát pravými gentlemany v nóbl podniku. Tato snaha je lemována naprosto úžasnými dialogy, nezapomenutelnými hláškami ("I dáma může bejt pěkná svině.") a především herecké obsazení je komediálním výkvětem té doby. Jedna z nejlepších českých komedií, která doufejme nikdy nezestárne.