Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Tyhle žlutý poděsy prostě žeru, od Homera přes Burnse, Krtka, Komiksáka až k Flandersovi...!!!
Futurama (1999)
Jsou to prostě Simpsonovi v roce 3000 a to mi ke spokojenosti stačí..!!!
Krok za krokem (1991)
Ženatý se závazky (1987)
Robin Hood (1984)
Nostalgie z dětství, parádně temné fantasy s čarostřelcem Robinem, jehož ztvárnění Michaelem Praedem je fenomenální, stejně jako třeba souboje s Ďáblem a hlavně s Gisburnem, šerifem z Nottinghamu ..a ten hudební doprovod od irské kapely Clannad ? pecka ..Rozhodně pro mě nejlepší verze vyprávění o Robinu Hoodovi ..Hern, protect us..
Hospoda (1996)
Jmenuju se Earl (2005)
M*A*S*H (1972)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů napříč věkem .. Nejvíc se mi líbila 1. série s plukovníkem Henrym, Trapperem atd ..k tomu samozřejmě Frank, major Houlihannová, Radar, Klinger a další z mnoha a mnoha postav ..
Kutil Tim (1991)
Tim je frajer, jeho žena se ho snaží držet v pomyslných mezích, synáčkové se mydlí o stošest, když si neví rady, poradí soused Wilson a nebo to spraví parťák z vysílání Al ..velká legrace..;-)