Recenze (169)
Černý pásek (2007)
Něco na tom bude...
Troja (2004)
Nevím co to bylo, ale do Iliady do mělo hodně daleko. Byla to spíš změť soubojů, hrdinství, vojáků a slavných herců. Příběh sice silně pokulhával, ale dívat se na to dalo, takže 3*.
Ztraceno v překladu (2003)
Jako vždy jsem netušil, co od toho filmu mám čekat, jelikož jsem se k němu dostal naprosto náhodně. A musím říct, že jsem se skvěle bavil, hlavně díky Murrayovi - scéna v Japonském fitku je úžasná. Ostatní sice trochu zaostávali, ale to nevadilo. Krásný, dramatický konec :).
Porota (2003)
Když jsem si tohle nedávno pustil, věděl jsem přesně, co mám čekat, jelikož jsem četl předlohu. Jenomže jsem byl na omylu, knížka přece byla o cigaretách a tady to bylo o zbraních. Těžko říct, jestli to mělo zásadní vliv na příběh, ale řekl bych, že si jinak tvůrci počínali velmi dobře a natočili velmi zajímavý a vtipný a poutavý thriller. 4*
Rychle a zběsile 5 (2011)
Musím říct, že v porovnání s ostatními díly rychle a zběsile je to opravdu o něco lepší, ale při srovnání Fast five a jiných akčních filmů by zběsilost neměla šanci. Příjemně se na to kouká, ale musíte úplně vypnout mozek. A 2 hodiny jsou na akčňák přece jen trochu moc. 3*
Dobrý Will Hunting (1997)
K tomuto filmu jsem se dostal naprosto náhodně, nějaká dobrá duše mi ho bez mého vědomí dala na hardisk a já jsem jí vděčný. Film mě okamžitě chytl, nevím, jestli kvůli Damonovi či komu, ale nedokázal jsem se odtrhnout a nekoukat. Skvělý, skvělý!
Vyměřený čas (2011)
Celkem pěkné, hezky vymyšlené a velmi napínavé sci-fi, na které se rozhodně vyplatilo/vyplatí jít do kina. Svět, v němž je místo peněz platidlo čas z lidského života zachycuje vlastnosti lidí více, než kdejaký rádoby duchaplný film. Přijatelní herci a příjemný rozsah = zábava. Budu na něj mít dobré vzpomínky:)
Životy těch druhých (2006)
Jelikož jsem si předem nic nezjišťoval, neměl jsem vůbec představu, čeho se mají "životy těch druhých" týkat. Bylo to dobře, nevím totiž, jestli bych měl zájem se koukat na další drama o socialismu, i když tentokrát v Německu. Každopádně mě velmi překvapil a rozhodně zajímal. Asi nejlepší německý film, který jsem kdy viděl. Rozhodně se na něj vyplatí podívat.
Poslední skaut (1991)
Tak tohle jsem nečekal. Představoval jsem si akční nářez z 90. let, ale tohle byl vtipný akční nářez s výborným Willisem a Wayansem. Rozhodně se na to ještě podívám znova - třeba za měsíc- Poslední skaut totiž zaručeně zvedne člověku náladu :). 5*
Red (2010)
Paráda, tohle jsem opravdu nečekal. Představoval jsem si něco ve stylu Expendalbles, ale tohle bylo mnohem lepší. Výborný humor a zajímavé zpracování. K tomu sympatičtí herci - hlavně Malkovich. Skvělá zábava na necelé 2 hodiny = 4,5 *.