Recenze (267)
Smrtihlav (2017)
Mně se to líbilo ;) 4*
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Ten námět je super. Zpracování dejme tomu taky, ale zase tam trochu vyčnívá ta emerická přeslazenost a kýčovitost. Kdyby jich nebylo, tak dám hvězdiček 5, takhle je to jen za 4.
Mexická jízda (2001)
Docela zajímavá a autentická mexická jízda (životem). Z původně vtipného snímku se stane něco na pomezí smutku, výčitek a hořké pachuti, ale nedá se říct že by to bylo špatně. Ba naopak, kdyby to mělo happyend, tak tomu 4* nedám.
Jméno (2012)
Je to taková vesele-neveselá francouzská taškařice, která člověka dokáže dosti překvapit. Herecky skvělé, akorát se pořád nemůžu popasovat s tou francouzskou schopností přecházet neustále z humorné konverzace v jedné větě do nasranosti ve větě druhé. Ale zase na druhou stranu - kdyby tohle bylo jediné, co mi na Francii není košér, tak by to byl úspěch :) Zasloužené 3,5*.
Naprostí cizinci (2016)
Velmi povedená italská věcička. Čekal jsem, že to bude zamotané, ale že až tak, člověk aby se pak bál pomyslet jestli to v normálním životě nefunguje zrovna tak. Zkoušet to v rámci naší partičky tedy opravdu raději nebudeme :) 4*.
Návrat do budoucnosti (1985)
Naprostá pecka. Osobně se mi líbí nejvíce druhé pokračování, nicméně i jednička si zaslouží 6 hvězdiček z 5 :)
Hříšníci (2011) (seriál)
Nemá to chybu a takřka každej díl to něčim překvapí ;)
Banshee (2013) (seriál)
To byla óda na můj vkus. Napětí, píchání, zvraty, píchání, akce, píchání - co může být lepšího? 5*
Fargo (2014) (seriál)
No toto?! To nemělo chybu. Čekal jsem že s přibývajícím počtem dílů/sérií bude kvalita úměrně klesat, ale co se nestalo - pravý opak. Jestli si tohle nezaslouží 5 bludišťáků, tak už nic.
Znovu a lépe (2018)
Celkově divné, rozvláčné, nepřesvědčivé. 2* a zapomenout na to.