Recenze (73)
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Na někoho můžou Velmi nebezpečné známosti působit jako americká love story, ale mě tento film jednoduše zaujal. Ve filmu je dobře použita myšlenka změny charakteru a povahy člověka díky lásce. Škoda jen toho tragického konce, ale i ten přidává filmu na působivosti.
Past na rodiče (1998)
Jeden z mála filmů s Lindsay Lohan, který stojí za to a vždycky se na něho ráda znovu podívám. A to tam hraje dvě role :-) (když jsem byla malá, tak jsem věřila, že jsou to skutečná dvojčata :-D, nj dětská naivita je krásná věc). Ostatní novější filmy už jsou děs a hrůza.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Někoho možná tohle sci-fi baví, pro mě je to však nuda a nuda a nuda a ...
Pokémon (1997) (seriál)
Takovou blbost už nechci nikdy v životě vidět...
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
V Midsomeru ještě někdo žije ???
Kolotoč (1996) (pořad)
Občas mě bavilo hádat spolu se soutěžícími, ale v současnosti mi tento pořad v TV vůbec nechybí.
Mars útočí! (1996)
To je už tak dávno, co jsem tohle naposledy viděla. Ale rozesmívají mě už jen ty obrázky :-)
Stefanie (1995) (seriál)
Tenhle německý seriál z lekářského prostředí moc nemusím. Navíc zdravotní sestra Stefanie se podle mě plete pacientům do všeho, místo toho, aby se zajímala hlavně o jejich zdravotní stav. Nicméně, když je nuda a noue a v tv nic jiného není, občas skouknu...
Stefanie - nový začátek (1995) (seriál)
Ještě horší verze Stefanie I.
Svéráz národního lovu (1995)
Nejvíc mě pobavil konec scénky, kde se fotografovali s medvědem :D