Recenze (241)
Dračí klon (2003)
děs běs a hrůza k tomu
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Jeden zmála vynikajících seriálů, který si své kvality drží i v 6. sérii.
Kruh 2 (2005)
Hm, další z dvojek, které se nepovedla.
Sky Fighters: Akce v oblacích (2005)
Hudba i letecké záběry byly parádní, příběh je bohužel děravý jak cedník a hodně snižuje kvalitu filmu.
Dokonalá partie (2005)
I přesto, že film nenabízí nic originálního, mě se to ve výsledku líbilo.
DOA: Na život a na smrt (2006)
Dívčí Mortal Kombat, u kterého jsem se kupodivu velmi dobře bavila.
Elektra (2005)
Nebýt alespoň sympatického Gorana Visnjice tak na to nekoukám.
Servírka (2007)
Já se na to dívala hlavně díky Nathanu Fillonovi, ve výsledku jsem ale byla příjemně překvapená. Ty koláče bych nejraději hned všechny ochutnala!!
Neřízená střela (2010)
Skvělá britská komedie.
Od kolébky do hrobu (2003)
Horší než Bartkowiakovi předešlé filmy. Nudné, ohrané a bez nápadu.