Recenze (60)
V jako Vendeta (2005)
Po bídném začátku mě to začalo docela bavit. Intelektuální V mě docela bavil, ale zřejmě se z toho dalo vykřesat ještě víc. 4* dávám především za Natálku a již zmíněnou intelektuálnost hlavního ,,hrdiny"
48 hodin v Paříži (1988)
Průměrný thriler, navíc dost starý. ničím nenadchnul a co hůř, ničím nepřekvapil.
Babysitting (2014)
Film natočený vesměs na domácí kameru není až tak obvyklý a zprvu sem se na to díval: jakože cože? A ty vtipy byly fakt blbé. Ale brzo jsem na tu hru přistoupil a nezbylo mi než se řezat až mě břicho bolelo. Na poli komediíí jsou 4 nejvíc co dávám.... prostě Forrest ani Vykoupení to není ale já se fakt smál :-) Ps.: Alice David je fakt krásná
Bídníci (1998)
Za zmínku stojí především Pražský hrad ořezaný o sv. Víta a místo něj s katedrálou Notre dame :-D :-D jinak hezky provedené s výbornými hereckými výkony, jen ořezání o dějovou linku, kdy Marius musí splatit dluh tomu vydřiduškému hospodskému a jde tak po Jeanu Valjeanovi a pak z toho má guláš v hlavě mi tam chybí.
Kniha džunglí (2016)
První film který jsem viděl v 4DX a bylo to skvělé. O příběhu asi netřeba nějak zvlášť mluvit, to zná asi každý... Jednoduchá pohádka o cestě tam a zase zpět, samozřejmě s dobrým koncem kdy je hlavní hrdina opěvován jako... no jako hrdina. Ale jak jsem říkal..to se čekalo. Ale to zpracování, o tom tahle celá novotina je, to je prostě grafický orgasmus. Když si uvědomím, že je to celé animaci + jeden jediný herec tak nechápu. Skutečně nechápu, bylo to skvělé a i přes již známý a očekávaný (ne špatný) příběhmusím dát ***** :-)
Díra u Hanušovic (2014)
Velké očekávání a nakonec 100minut trápení, čekání na zápletku a v momentě, kdy jsem pochopil, že nepřijde, tak na konec. Hospodu jako je v ,,díře" znám i od nás, ikdyž taková díra nejsme, ale jinak mi to nepřišlo mičím zajímavé. Ani vtipné, ani mastné, ani slané......prostě katastrofa...od odpadu mě dělí snad jen nějaké 2 hlášky kdy jsem se trochu zasmál...ale jinak...bída
Bez soucitu (2010)
Normálně bych asi nadával ale do vlaku na zabití času dobré.
Univerzální uklízečka (2005)
Pro čtvrteční večer u TV jako stvořené. Příjemná černá anglická komedie kde mě mile překvapil výkon Atkinsona.
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Štědrovečerní pohádka 2013. No tak nebyla to Popelka a ani Anděl Páně, ale mě těch 90 minut celkem uteklo a nestěžoval sem si. Preiss skvělý, princezna krásná, děti v pohodě a Dejdar správný šmejd......
Americký sen (2010)
Bych to povinně pouštěl už na základce. Je to sice trošku konspirační, ale určitě velmi zajímavý náhled do světa ekonomiky a bankovnictví.