Recenze (1 460)
Král komedie (1982)
Po umělecky mistrovském, přesto komerčně neúspěšným Zuřícím býku se Scorsese vrhnul na projekt, do kterého se mu moc nechtělo a podobně jako u Býka i zde musel zapracovat De Niro , aby Martyho přesvědčil. Nakonec se z toho vyklubal patrně nejpříjemnější překvapení ve filmografii obou tvůrců. Film vyznívá nesmírně jízlivě a ve svých obsesích jde ve stopách jak Taxikáře tak i Býka, jen mění drásavost a brutalitu za ironii a sarkasmus. Scorsese prohlásil, že De Niro mu zde předvedl nejlepší herecký výkon vůbec. Jedná se sice o nadsázku, ale Scorsese tím zřejmě myslel to, že je to jedna z netypických rolí De Nira, které se přesto zhostil skvěle. Na roli zoufalého outsidera by se možná lépe hodil Dustin Hoffman, nicméně de Niro byl zřejmě vděčnej za tuto pro něj atypickou roli, a odvděčil se Scorsesemu vskutku vtipnou hereckou kreací. Je to velmi současný a velmi vtipný film, jehož vtip však nevzbuzuje jen smích, ale probouzí i pocity pochopení Pupkinovy frustrace.
Idiot (1951)
winter version...ideální film na hory nebo na zimu nebo na výlet do Japonska nebo kamkoliv jinam...jedno kam.
Hotel pro cizince (1966)
Jedno z mistrovských děl nový vlny.
Ohlédnutí (1968)
dost se mi to líbilo.
Iron Man (2008)
další ptákovina vo létajících plecháčích...
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
lepší než trojka horší než jednička
Creepshow: Plíživý děs (1987)
jo mě to hodně bavilo...
Creepshow (1982)
dvojka je lepší
Funny Games USA (2007)
Šel jsem na to do kina, aniž bych tušil, do čeho jdu...to může obvykle skončit dvěma způsoby, buď katastrofou nebo naopak, todle byl druhý případ...neuvěřitelný zážitek.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
za(e)sranej film