Recenze (1 460)
Ve stínu gangu (1993)
Ale jo, hezká vzpomínka na 90s, čárli šín s hlasem jirky pomejeho, gauner medsn s hlasem vašinky, a spousta moutrsajklů, čárlí byl sice oukej, ale takovej miky rurk, ten by tam pasoval ještě lépe!
Maniac Cop III - Odznak mlčení (1992)
horor pro dospělé.
Noční můry z temnot (2019)
horor pro malé děti.
Polibek upíra (1988)
Neskutečnej film s hodně surrealistickým kejčdžem.
Univerzální voják 4: Odplata (2012)
Smutné, kam to až tato série dotáhla, mimořádně trapné účinkování Van Damma a Lundgrena této nudné trapárně nasadilo kraun.
24 hodin s... (2011) (seriál)
JCVD (2008)
Kravina nedávající smysl, vo čem to je a co se nám tim kdo snažil říct? nevim. Slabota.
Možná přijde i kouzelník (1982) (pořad)
čulibrk!
Timecop (1994)
Hodně špatnej film - ale věčí "zásluhu" na tom má Hajems než žánklod.
Joker (2019)
And The Oscar Goes To....Joaquin Phoenix!!! A jestli ne... tak Fuck Off Academy!!! Ale ta imitace Krále komedie a Taxikáře mi přišla poněkud...příliš okatá, na druhý straně, ještě nikdy jsem neviděl film, kterej by se o to alespoň pokusil, takže je to opravdu unikát, tendle Džoukr.