Recenze (1 460)
Henry: Portrét masového vraha (1986)
jedním slovem: poctivost. Více slovy: naprostá poctivost. Autenticita a opravdovost je z toho cítit na sto honů. Dvojice pošuků zabíjejících just for fun je opravdu stejně správná dvojka jako Riggs a Murtaugh, je to takovej jejich protipól. Nejlepší film o murderování without any reason co jsem za poslední dobu viděl. Truly amazing picture.
Che Guevara (2008)
Po shlédnutí tohoto filmu jsem chtěl být zabiják partyzánů.
Byl jednou jeden film: Pohrdání (2009) (TV film)
Godard for ever.
Kukuřičné děti: Přízrak města (1995)
Až na stupidní konec to bylo výborný.
Železná dlaň (1972)
kung fu s houkačkama kde stačí zahoukat a pomsta je jasná, bláznivej kventin se tu inspiroval pro kil bila.
Funny Games (1997)
Vedle Mechanickýho pomeranče nejlepší film o (domácím) násilí a spolu s Rekviem za sen jeden z nejintenzivnějších filmových nočních můr, co sem viděl.
Natálie (1957)
Love is siucidal.
Divoká planeta (1973)
crazyness
Hluboké hrdlo (1972)
nechutnost, jestli bylo záměrem filmu, což pochybuju, vzbudit v sledovatelech tohoto díla hnus, tak se jim to nechtěně podařilo, trapné montáže s primitivním záměrem působí amatérsky směšně, hodně trapnej kultovní snímeček, nechutné záběry na nechutné mužské i ženské představitele, opravdu delikátně nechutný dílo.
Jáson a Argonauti (1963)
souboj s kostlivci byl :))