Recenze (393)
Metráček (1971)
Tlustá prasnice která dává tvrdý rány míčem ? Hrál jsem vybíjenou, na vyhýbání byl prakticky nejlepší z ročníku a tohle mě uráží. 2* jako útěcha...
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Robert Rodriguez se na filmu podepsal tak důkladně, že v Sin city 2 můžete najít podobnost se sérií Grindhouse i s Od soumraku do úsvitu. Bohužel už to není takové Sin city, jaký byl první díl. Absence Tarantina byla tak moc znatelná, že by mě to ani ve snu nenapadlo... Navzdory skvělé kameře a vynikajícím hercům je film zbytečně brutální, nechutný a už to prostě není ONO. Takže zase jednou řeknu: "Co se sakra stalo?! Jednička byla lepší!" 3*
Kamarádi (1969) (seriál)
To byl Eben ještě snesitelnej.
O štěstí a kráse (1986) (TV film)
Pro mě klasika. Sestra na ni byla ujetá a mně to ani nijak nevadilo..
Zpívánky (1984) (pořad)
Jak já to nesnášel. Tvůrci se pomstili mě, bratrovi i bratrancům. DĚKUJEME !
Čarodějky z předměstí (1990)
Nebavilo mě to, když jsem byl malej a NIC se nezměnilo. Existujou lepší pohádky prakticky z každého roku před touhle hovadinou i po ní. Velmi tmavě šedej podprůměr..
Tři veteráni (1983)
Není nutno...
Deník princezny 2: Královské povinnosti (2004)
Trapné pokračování předchůdce očklivky Betty.
Deník princezny (2001)
Předchůdce očklivky Betty.
Lidice (2011)
Naprostej propad. Následně odpad. Patetická sračka o chybě československých atentátníků (ano - mohli čekat následky za zabití Heidricha). Zpracování je skvělé, jenže nevypráví ani moc o pravdě. Hele a mám nápad: Teď udělejte film o tom, jak češi stříleli prchající civilní němce do zad, stavěly vlaky a popravovali. Ano: Češi zabili 99% němců až po skončení války. A může se to třeba jmenovat... chvíle napětí... Česká povaha.