Recenze (1 144)
Žena na válečné stezce (2018)
Žena na válečné stezce je pro mě především nudná, byť řemeslně precizně zpracovaná. Nedokázala si udržet moji pozornost ani mě nějak více vtáhnout do děje, možná i proto, že nejsem žádná ekoaktivistka/ekoteroristka. :-)
Dva papežové (2019)
Pro nevěřícího psa hůře stravitelný snímek, kterému jsem se kvůli jeho tématu delší dobu vyhýbala. Nutno však uznat, že film je to velmi dobrý.
Mákni! (2020)
Údajně Inteligentní, ale nemotorná osmnáctka v podstatně méně inteligentním a ničím výjimečném filmu maximálně tak na žehlení.
TY - Série 2 (2019) (série)
Když Ježíš vstal z mrtvých, taky k tomu nevolal poldy, ale co je moc, to je moc a tady nevolá policii vůbec nikdo. Taky Joe se chová čím dál víc nerealisticky a žádný zámek si před ním není jistý. Ano, seriál pořád nějakým zvráceným způsobem baví, i když v podstatě jen kopíruje jedničku s tím, že ještě víc přitlačil na pilu, ale důvěryhodnost už ztratil úplně. No a ten závěr to dorazil. 50%
TY - Série 1 (2018) (série)
V Joeovi vidím od počátku naprosto dokonalou směsku hnusu a manipulace a v tomto smyslu musím pochválit i český dabing, protože už jen tón hlasu mě neskonale iritoval, takže jsem jednotlivé díly sledovala jen s velkým sebezapřením. Proto nechápu, kde tolik komentátorů vzalo přesvědčení, že krom stalkingu je Joe vlastně dobrácký a sympatický. Popravdě jsem měla problém se na to hodňoučké monstrum vůbec dodívat, byť jako studie sociopata to vůbec není špatné (pozor! nezaměňovat s uvěřitelností a logikou scénáře, protože po této stránce je seriál naprostým debaklem)
Zlo s lidskou tváří (2019)
Bacha na hrozně hodný hochy, já to říkám pořád. Aspoň malý náznak čerta v nich musí bejt, jinak si to kompenzujou jinde. Zajímavý námět svým ničím nevybočujícím zpracováním poslal tenhle film do průměru.
Bodyguard (2018) (seriál)
Konec zklamal. I kdybych připustila, že si anděl s ďáblem vyměnili podobu, tak není důvod, proč by tak najednou ďáblík zpíval. A pak taky ta love story, co se započala v druhém díle, ta tam byla opět trochu navíc. Celkově měl ale seriál, napětí, říz a bavil. Jen v určitém směru to tvůrci přepískli, takže pouhé, ale silné 3 body.
Princezna z cukrárny: Zase vyměněná (2020)
Jestli byla jednička hloupá, tak dvojka už je vyloženě pitomá. Aneb jak z převařených nudlí uvařit biftek....
Princezna z cukrárny (2018)
Celkově je to hloupý, bez děje, ani tu lásku jsem tu nenašla, i když všichni byli tak strašně zamilovaní.
Boží mlýny (2021) (seriál)
Viděla jsem první čtyři díly a kroutily se mi u nich prsty na nohou, postupně víc a víc. Asijskou růži už jsem nedala a bylo to asi dobře, protože i můj protějšek, který byl k seriálu od počátku vstřícný a shovívavý po zhlédnutí posledního dílu zklamaně pravil, že toto bylo teda opravdu slabší. Seriál je opravdu nepodařený počin, kde humor se zaměňuje s tupostí anebo tupost s humorem, těžko říct. Každopádně je to spíš k pláči než ke smíchu.